Even voorstellen - Casio AQS810W-3AV nieuw binnen

Even voorstellen / nieuwe Casio AQS810W-3AV

Na langer niet op de klok gekeken te hebben begint het weer te tikken. Horloges zijn functioneel en mooi. Eerder een Paketa en een Vostok als souvenir meegenomen. Leuk om sinds kort mee te lezen op dit forum en een mooie tip te hebben gelezen en gebruikt. Wat er precies mooi aan is valt lastig te schrijven, maar in de categorie functioneel en zeker mooi valt (dankzij het onderwerp van begin juli van Dreski) deze Casio AQS810W-3AV

Besteld uit de VS op 14 juli, nu in huis. Een paar foto’s van het uitpakken.

Verpakt in een licht doosje en de New York Post van 14 mei

kijkt een dame mij over een doosje aan.

Een doosje uit Japan, met inhoud.

Bij het openmaken schieten de wijzers door het plastic in de juiste stand.

en komt de Casio aan de pols. Simpel even op de lokale tijd ingesteld, stond inderdaad 6 uur vroeger (op 4:30 Eastern time)

Nu verder met een uiterst lichte haast speelse buitenklok. Dit weekend een festival, meteen mee.

Straks wellicht verdere bevindingen, voor nu details in de sobere maar mooie wijzerplaat, de relatief erg kleine digitale leeshoek en de heldere wijzers en lumen. Groet, Han

Leuk geschreven stukje. Horloge ziet er dermate leuk uit dat ik benieuwd ben naar je verdere bevindingen

Leuke Casio! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst (tu)

Hij is geweldig zeker als je de prijs in beschouwing neemt. Ik nomineer hem als de zomerklok voor 2012. Hij bevalt mij ook prima. Ik moet me weer inhouden om niet alle kleuren te kopen. :smiley:

toffe Casio, leuk uitpaktopic.

Mijn beste,

Een mooi verhaal, heldere foto’s, een blijde Han en een fraaie Casio.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze genomineerde zomerklok!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

dreski Schreef:

Hij is geweldig zeker als je de prijs in
beschouwing neemt. Ik nomineer hem als de
zomerklok voor 2012. Hij bevalt mij ook prima. Ik
moet me weer inhouden om niet alle kleuren te
kopen. :smiley:

°°°°°°°°°°°

Deze kleur vind ik niet echt een zomerkleurtje …

Vind ik deze daar meer voor passen: dinsdag net binnen gekregen:

Groet
Herman

Mooie foto’s en mooi horloge, bedankt voor het delen !
Misschien een domme vraag maar wat bedoel je hiermee “Bij het openmaken schieten de wijzers door het plastic in de juiste stand.” ?

Groet,

Chris

Ha Chris,

Bij het uitpakken had ik het plastic omhulsel nog niet verwijderd, maar kwam de wijzerplaat al in het licht. Beter was; ik had het horloge nog niet uit het plastic en zag al wel dat de wijzers sneller dan gebruikelijk aan het bewegen waren.

Blijkt dat dit horloge een ruststand inneemt als er geen licht op de wijzerplaat valt.

@Anderen dank voor de woorden, @Orisfab Mooie casio met knop op vier uur. Nette kleur.

Nog niet veel tijd genomen om een eerste gebruiksverslag te schrijven.

Groet, Han

Bedankt voor de informatie en gefeliciteerd met je aanwinst (tu)

Groet,

Chris

Proficiat! Altijd goed een betrouwbare Casio.