Even voorstellen: Climaroy

Goedenavond allen, na een tijdje rondneuzen op dit forum toch besloten om een account aan te maken.
Heb al aardig wat nuttige info en verhalen gelezen en hoop via hier nog heel wat meer te leren en mogelijk mijn kersverse collectie nog flink uit te breiden.
Heb in december m’n eerste wat ‘duurdere’ horloge gekocht een tudor royal salmon dial en ben daar heel tevreden mee. Zoek nu eigenlijk nog eentje en twijfel enorm tussen de pelagos, bb58 of seamaster. Wie weet kom ik er hier eentje tegen of kan ik via hier wat makkelijker een beslissing maken haha. Groeten uit Twente

45 likes

Welkom…:+1:

Welkom. Mooie Tudor. Veel plezier hier.

Welkom!

Welkom op HF. Tudor rules, dus dat is een keuze uit twee :stuck_out_tongue_winking_eye:

Van harte welkom!

Haha ja ik moet zeggen neig naar 1 van die 2 maar vind t toch nog vrij lastig denk dat ik van de week maar eens even langs ga om ze beide eens goed te bekijken van dichtbij.

1 like

Welkom :partying_face:

Welkom bij dit clubje

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom :+1:

welkom op dit mooie Forum :wink:

Welkom bij de club.

Welkom bij de club.

Welkom hier.

Is ook een leuk onderdeel van de hobby. Passen en ervaren. Meestal ga je dan direct voor de bijl. Ik gok dat het een BB58 wordt :smile:

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

:wave:

hoi, ook welkom hier

Mooie start al. Van harte welkom!