Even voorstellen: Constellation168.018

Hallo leden!

Mijn naam is Daan, ik ben 19 jaar oud en sinds ik nu al een tijdje rond kijk en dingen lees op dit forum heb ik besloten dat het tijd is voor een fatsoenlijke introductie.

Al een hele lange tijd ben ik liefhebber van horloges, dat begon al toen ik op mijn 10e mijn eerste horloge kreeg (casio) en dat heeft zich alleen maar verder ontwikkeld.

Na verscheidene horloges gekocht te hebben, waaronder een G-shock, een Maserati en Armani horloge, merkte ik toch al snel dat ik erop uitgekeken raakte. Toen kwam het de ingeving een specialer horloge te kopen.

Ik was al een tijdje verliefd op de Omega Speedmaster Moonwatch, dus zat ik te denken: “Is het mogelijk om voor een redelijk betaalbare prijs tweedehands een Speedmaster te kopen?”. Al snel kwam ik erachter van niet, maar ik had tijdens mijn zoektocht wel iets anders gevonden van Omega wat mijn aandacht trok.
De dresswatches van Omega uit de jaren ‘60 en’ 70 vond ik prachtig, en dus begon ik gelijk te sparen voor zo’n horloge.

Na een zomer hard werken had ik genoeg geld verdient om mijn eerste ‘echte’ horloge aan te schaffen, en mijn ogen waren gevallen op een Omega Constellation. Op Chrono24 stond een Constellation (referentie 168.018) te koop, en toen we net 2018 in gingen heb ik het horloge gekocht. Dat verklaart mijn forumnaam ook gelijk. Onderaan het artikel volgen enkele foto’s :grin:.

Sindsdien is mijn liefde voor horloges verder gegroeid en wordt het binnenkort tijd voor mijn volgende horloge, een Rolex Datejust. Ik heb al een heel mooie Datejust 1600 met zwarte plaat gespot, dus wie weet komt die binnenkort ook wel bij mijn collectie.

Dankjewel voor het lezen en als mijn volgende horloge er is horen jullie meer van mij!

33 likes

Welkom!!

1 like

Welkom Daan !

1 like

welkom-home

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst! Prachtig die Constellation, Omega is super!

2 likes

Welkom op het forum! Dat is een hele mooie Omega! Heb je ook gekeken naar de speedmaster reduced? Zijn wel wat goedkoper dan de normale speedmaster.!

2 likes

Welkom!!

1 like

Beste Daan,
welkom op HF!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:t2:

5 likes

Wees welkom :+1:t2:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom Daan!

1 like

Daan, welkom op het forum !

1 like

Welkom :smile:

1 like

Welkom Daan,

Mooie Omega :ok_hand:t2:

1 like

Welkom, Daan en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom op HF, mooie Omega :+1:

1 like

Welkom! Mooie Constellation en een mooi vooruitzicht met de 1600

1 like

Welkom Daan. Mooie Omega!

1 like