Even voorstellen: Cripple-meatball

Hallo horlogevrienden,

Mijn naam is Jeremy, ik ben 21 jaar oud, en ik ben blij om me bij dit geweldige forum aan te sluiten. Ik heb al jaren een passie voor horloges, en ik ben begonnen met het opbouwen van een kleine, maar speciale collectie. Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb nu toch besloten om een account aan te maken.

Vorig jaar heb ik een Tudor Black Bay 58 aangeschaft, een horloge dat ik dagelijks met veel plezier draag. Daarnaast heb ik een mooie vintage Seiko (waar ik eigenlijk nog een nieuw batterijtje in moet laten zetten). Ook heb ik vorig jaar een mooie Ebel gekregen van mijn grootmoeder, die lang geleden van mijn grootvader is geweest. Dit is een speciaal stuk dat ik koester.

Hoewel mijn collectie nog klein is, hoop ik deze in de komende jaren verder uit te breiden met unieke en interessante horloges. Ik moet toegeven dat ik een grote fan ben van de topmerken – Rolex, Patek Philippe, Vacheron Constantin en Audemars Piguet – maar die liggen helaas nog buiten mijn budget. Voorlopig ben ik dus nog een ‘pleb’ die droomt van de grote merken :joy:, maar ik geniet volop van wat ik heb! Wel ben ik flink aan het sparen voor een Rolex Oyster Perpetual, dus hopelijk kan ik die droom binnenkort verwezenlijken.

Ik kijk ernaar uit om hier te leren van mede liefhebbers, ervaringen uit te wisselen en deel te nemen aan de discussies. Alvast bedankt voor het warme welkom, en ik sta open voor alle tips en aanbevelingen!

58 likes

Welkom Jeremy! Wat een geweldige nickname heb je gekozen, mijn complimenten :smile:

We zijn dol op foto’s! Ook in het Ebel-topic:

2 likes

Welkom. Als het virus toeslaat kan het snel een grote collectie worden. Vraag hier maar eens rond.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom Jeremy, genoeg moois hier te ontdekken dus wie weet waar jouw horloge reis nog overal naartoe gaat

2 likes

welkom

1 like

Welkom bij de club Jeremy.

1 like

Welkom, Jeremy!

Wat een mooie leeftijd heb je nog, 21! Als ik je een advies mag geven: Zeg dit account op, vergeet horloges, volg je studies, haal je diploma’s en eet elke dag je ontbijt en avondeten. :crazy_face:

Ga genieten van het leven en wordt geen forummensch zoals wij. Daar kun je altijd nog over 10 jaar mee beginnen. Ik zeg dit, omdat je al bent besmet met het horlogevirus en dit forum betekent simpelweg dat je je vonnis tekent. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Niet doen, wegblijven en ga vooral lekker genieten van het leven ipv van een heel dik en duur horloge en het forum. :sweat_smile:

Dat gezegd hebbende, wens ik je heel veel plezier op dit o zo gezellige forum en hoop ik nog veel van je te mogen lezen :joy:

Dus welkom bij deze club verslaafden!

13 likes

Welkom hier bij HF !
Even goed sparen krijg je geen spijt van.

1 like

Haha, bedankt voor het warme welkom! Zeg, hebben ze hier ook een soort AA-meetings voor horlogeverslaafden? :laughing:

1 like

Ja, zeker! Hier heten dit soort meetings een GTG meeting! :rofl:

1 like

Welkom bij de club meatball :wink::facepunch:

1 like

Welkom! Waar zijn de fotos dan? :grin:

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Jeremy!

1 like

Welkom, gewoon lekker rondneuzen.
Die collectie komt vanzelf wel en geloof me, je smaak gaat nog veel veranderen.

1 like

Welkom Jeremy!

Als je als 21-jarige een BB58 om de pols kunt slaan, dan is dat een prachtig begin van je horloge reis. Met die vintage Seiko en de Ebel heb je toch al een mooie compacte collectie.
Tip van een ouwe l*l: Laat je niet leiden door status, horloges verlenen die niet (zelfs Rolex en Patek niet).

5 likes

Welkom!

1 like