Even voorstellen dan maar :) - RobH

Toch alweer de tweede keer dat ik me hier aanmeld, dus tijd om me -zoals dat hoort- eens voor te stellen.

Een kleine 20 jaar geleden was ik eigenlijk nog helemaal niet geinteresseerd in horloges - tot dan toe was ik dan ook nooit verder gekomen dan de Pulsars van de Kijkshop. Tot de vonk oversloeg bij het zien van een advertentie voor de Oris XXL Complication. Zakgeld bij elkaar geschraapt en uiteindelijk bij de juwelier viel de keus op een BC3 Day Date. Met witte wijzerplaat en zwarte rubberen band.

Langzaam groeide de fascinatie voor mechanische horloges en vooral voor het merk Oris. Enkele jaren later kwam er een tweede horloge bij. De Divers Small Second Date in blauw met stalen band. Wat een klok! Vervolgens een Frank Sinatra Chronograph, met een prachtige starburst wijzerplaat en nostalgisch kussenvormige kast. De XXL Chronograph in wit, De R4118 Flight Timer met die maffe verticale kroon op 2 uur, een Big Crown, een Artelier … enfin, de remblokken waren eraf ;-).

Inmiddels heeft die verzameling alweer geheel plaatsgemaakt voor nieuwe klokken; een tweetal Omegas, enkele Longines, een Fortis, Hamilton, Seiko, en toch ook weer een Oris.

Over mij: ik ben 47, software engineer van beroep en woon samen met mijn partner en twee katten in Rosmalen. Enkele andere interesses zijn reizen, fotografie, en thuis mag ik graag de barista uithangen.

10 likes

Aah, nog een thuisbarista. Welkom.

We hebben een leuk koffietopic voor als je wat langer lid bent.

Oh en we zijn gek op foto’s van horloges. :wink:

1 like

Dank, dank :). Enne, ik zal links en rechts wat foto’s laten rondslingeren ;).

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Welkom en veel plezier! :+1:

1 like

Mijn beste,

Rob, van harte welkom in de kring van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom :+1:

1 like

Welkom, Rob en veel plezier op ons forum.

1 like

Hoi Rob :raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4:

1 like

Welkom ! :smile:

1 like

Welkom Rob.

1 like

Welkom!
Veel lees en postplezier!

1 like

Welkom Rob, veel lees & post plezier. Dat je veel zult bijleren is ook wel zeker!

Welkomn

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

3 likes