Welkom Daniël en veel plezier hier.
Welkom Daniël! Mooi, jouw manier om je voor te stellen. En zowel Breitling als Tissot mogen er zijn, man!
Je refereert aan een bijdrage van Koen. Ik vond die bijdrage by far de mooiste op HF van 2016. En er zijn echt heel veel mooie draadjes, maar juist die stak er voor mij bovenuit! Geschiedenis, achtergrond info, de wijze van aankoop, alles was bijzonder.
Heel veel plezier hier.
Met vr. gr.
oscar2
Mooie binnenkomer!
Veel plezier!
Gr.Wander
Wat doet dat frummeltje naast de kroon?
Welkom!
Welkom op HF Daniël!
Dat knopje naast dr kroon druk je in en dan kan je de tijd verzetten.
Vandaag was het zo ver.
Ik kon mijn pakketje ophalen bij het post NL afhaal punt.
En wat kan ik zeggen.
Wat een fantastisch mooi horloge is dit.
In het echt is die nog mooier dan op fotos.
De illinois marriage watch heeft een diameter van 47mm en is daarom dus redelijk groot. Maar hij ziet er echt fantastisch uit. De nieuwe wijzer plaat met het graveer werk ziet er super uit maar vooral ook de open achter kant waarbij je het bijna 100 jaar oude illinois 17 steens uurwerk ziet wegtikken ziet er fantastisch mooi uit.
Ik heb op internet wel vaker verhalen gehoord over “marriage watches” en dat het pruts werk is etc. Maar degene die deze gemaakt heeft is zeker geen prutser.
Het ziet er allemaal perfect mooi uit.
Het mechanische uurwerk begon na een paar windingen al mooi te lopen.
Maar goed hierbij een paar
Prachtig werk , zeer geslaagd.
Alleen wel wat groot voor jouw pols , maar dat mag de pret niet drukken.
Ja klopt. Mijn polsen zijn niet heel breed. Maar de breitling die ik heb Is ook redelijk groot en nog iets dikker zelfs. Die vind ik prima zitten.
De nieuwe is maar een fractie groter. Wat ik zelf erg mooi vind. Maar dat is een kwestie van smaak denk ik.