Hallo allemaal!
Ik ben al een aantal jaar lid van dit mooie forum maar heb me nog niet officieel voorgesteld, dus hoog tijd om daar verandering in te brengen. Ik ben Daniël, 29 jaar, woonachtig in Amsterdam en een horlogeliefhebber sinds de aankoop van mijn eerste mechanische horloge in 2016.
Ik hou vooral van vintage en kleinere horloges, zoals ook te zien is aan mijn verzameling. Momenteel wil ik graag nog een kleine moderne duiker die ik op rubber kan dragen en mee kan in het zwembad en de zee, dus daar ben ik nu voor aan het sparen. Waarschijnlijk wordt dat een Tudor BB54.
Ook wil ik me graag gaan verdiepen in het zelf reviseren van oude uurwerken, dus ik ben langzaam her en der wat gereedschap aan het kopen.
Ik ben web developer van beroep, en hou ook van knutselen met Raspberry Pi’s etc (vooral software). Het lijkt me leuk om dit te combineren met horloges, maar ik weet nog niet precies hoe.
De gouden Longines was ook mijn trouwhorloge deze zomer, dus ik hoop nog op wat mooie foto’s van onze fotograaf
Mijn collectie: Jouw collectie op één foto deel X - 4024 van Cordova
Dank voor het lezen!