Hallo, ik ben Daniel, 15 jaar oud en ben de zoon van George. Mijn droombaan is horlogemaker. Mijn droomhorloge is een omega speedmaster, zelf heb ik een seiko sportura SRK023P1 en een citizen calibre 2100. Ik hoop als ik mijn school af heb gerond over een paar jaar dat ik naar schoonhoven kan. Ik lees graag over horloges en sta het liefst bij juweliers voor de vitrine te kijken.
Welkom op HF
From one Daniel J to another, welkom!
Je eerste bericht Daniel, dat er nog vele mogen volgen!! #zovaderzozoon
Welkom !
Welkom Daniel, zoon van George.
Welkom op HF, Daniel!
HF is trouwens flink aan het verjongen, de laatste tijd!
Het klinkt aardig mythologisch idd
Welkom welkom! Ik kan niet anders dan je keuze voor droomhorloge 100% onderschrijven! Veel plezier met de hobby en dat de speedy maar snel mag volgen, go for it
Hij geeft maandag zijn eerste werkdag bij de Appie, het eerste horloge kapitaal gaat nu binnenkomen
Welkom Daniel!
Hoi Daniël, welkom hier.
welkom, veel plezier hier
Welkom Daniel op dit leuke maar vooral ook leerzame forum , je hebt nu al een lekkere Seiko en Citizen, Japan maakt zeker hele mooie horloges.
Goed dat je weet dat je horlogemaker wilt worden, werk altijd gegarandeerd en zeker als je net zoals je pa zolang lid blijft op het HF
. Omega is zeker een topmerk, je zal hier zien dat er diverse modellen zijn en dat je smaak met de jaren zal veranderen, vraag dat maar aan George je Pa
Van harte welkom, Daniël!
Welkom Daniel! Veel leesplezier hier en waar een wil is is een weg. Succes!
Welkom op het forum!