Even voorstellen: DaveG

Hallo allemaal,
Mag ik mij even voorstellen, mijn naam is Dave.
Het HF volg ik al langer en in Google worden steeds vaker berichtjes getoond die mijn aandacht trekken.

Horloges heb ik altijd wel leuk gevonden, zonder specifiek te verzamelen. Maar het begint nu wel te kriebelen.
Terugkijkend is de interesse begonnen met het krijgen van een duikhorloge voor mijn verjaardag als kind.
(Over dat horloge wil ik graag nog een topic openen).

Een horloge vind ik leuk vanwege techniek,of het verhaal erachter en natuurlijk het uiterlijk.
Ik weet ook wel, smaken verschillen. Des te beter, dan is er meer om te ontdekken en om van te genieten/ dromen.

In de loop der jaren heb ik diverse horloges gekocht en gekregen. Simpel, mooi, chic of gecompliceerd.
Toolwatches, technische horloges vind ik toch wel het meest interessant.
Quartz of automaat soms solar vind ik leuk.

Heel vroeger kocht ik soms wel eens een nepperd als vakantie souvenir. Laten we het een jeugdzonde noemen.
Tegenwoordig kies ik voor authentiek en kwaliteit binnen een bescheiden budget. (Zie onder, ik weet nog niet precies hoe het invoegen van jpg’s werkt)

Het mag van alles zijn G-shock, Timex Q, Oris Echt een specifiek merk of type heb ik (nog) niet.
Ik hoop op HF nog wat fraais te vinden en meer te leren van jullie over deze leuke hobby.

Vriendelijke groeten
Dave

55 likes

Welkom…:+1:

Welkom👍

Welkom Dave en een mooie horlogereis toegewenst!

Welkom Dave !

Welkom, pelagos 39 vind ik een prachtige toolwatch!

1 like

Leuk dat je erbij bent!

0000002195

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom :wave:

Welkom!

Van harte welkom!

Welkom en veel plezier hier!

Welkom bij de club Dave👍

Welkom bij de club Dave.

:wave:

Welkom :partying_face: nu wordt ik erg nieuwsgierig naar je eerste duiker :thinking:

1 like

Welkom hier bij HF !

Welkom op het forum Dave! :hugs::pray: