Top collectie Vincent!
Welkom!
Welkom!
Wat een mooie collectieā¦
Luxeproblemen zijn de ergste
Welkom
Welkom hieršā¦veel plezier!
Mijn beste,
Leuk!!
Weer een enthousiast horloge-passionist er bij!!
Vincent van harte welkom dan ook binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum.
Orologio Signaturis Temporis.
Mooie collectie heb je , welkom en veel plezier hier .
Welkom!
Van harte welkom! Zeker een mooie collectie heb je daar. En zo te zien een vintage Mercedes� Ook überkoel
Goede keuzes Vincent!
Veel plezier hier.
Vincent: hartelijk welkom. Je hebt smaak!
Amice,
Van harte welkom op dit forum. Dat je er net als velen hier een mooie aanvulling op je hobby in moge vinden.
Mooie collectie heb je al!
Thx! Komt aardig overeen.
Mij polsomtrek is ook 16,5 cm en ook slank (en dus āplatteā bovenzijde).
Welkom āAmiceā of āconfrĆØreā
Mooie collectie!
Zodiac Seawolf
Lekker bezig, mooi spul.
Dank allemaal voor de complimenten.
Net even wat lopen knutselen. Twee āOmegaā gespjes die ik op ebay had besteld voor de speedmaster en de constellation C case gemonteerd. Op die constellation en de tudor ook allebei een nieuwe bruine Rios vintage band gemonteerd en op de tudor een ārolex gespā. Die banden kan ik trouwens aanraden. Mooie kwaliteit en voor rond de 25 euro te koop via wederom ebay. Tot slot de squale weer terug op mesh. Zo blijf je bezig!
Bescheiden zou ik de collectie niet durven noemen, verfijnd wel Er zitten echt wel een aantal mooie stukken bij, zeker bij de vintage horloges. Ik heb wel de indruk dat je geen fan bent van duikhorloges.
De Rolex zou naar mijn mening zeker een mooie toevoeging zijn voor deze collectie.