He horloge fans,
Ik lees nu al een paar maandjes mee.
Ik wil me even netjes voorstellen
Ik ben Kenneth, 33 jaar en woonachtig in de buurt van Eindhoven.
Ik heb al een passie voor luxe horloges sinds ik 12-14 jaar was. Toen gaf ik graag mijn vakantiegeld uit aan de nep horloges in Turkije Daarna heb ik best wel wat verschillende smartwatches gehad maar is het vuurtje eigenlijk een beejte gaan doven. Je merkt toch wel dat de waarde die ik hecht aan replica’s toch vrij laag was. Ik begon vanaf mijn 16e en daarna ook veel achter een pc te werken en te spelen dus een horloge vond ik niet altijd meer fijn.
Tot ik vorig jaar de MoonSwatsch-serie voor het eerst zag. Ik weet dat veel mensen ze afgrijselijk vinden maar als iemand met hernieuwde interesses, en weinig verstand van de horloges van de luxe merken, vond ze fantastisch (en nu nog). Na veel twijfelen, toch eentje aangeschaft (Mission to the Moon). Hij voelde geweldig en zelfs werken achter een pc was geen probleem!
Dat smaakte naar meer en al snel kocht ik de Mission to Mercury. Dat was in het voorjaar van 2024. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en al snel werd mijn collectie uitgebreid met (ook in volgorde):
- Tissot Seastar 1000
- Seiko SSB321P1 Chronograph
- Tudor Black Bay Bronze
- Seiko Prospex Speedtimer Solar (SSC911P1)
En nu is het wel even genoeg (moet ik mijzelf elke dag zeggen). Ik ben het type dat eerder afgeremd moet worden als ik eenmaal de smaak te pakken heb, dan aanmoediging nodig heb
Ik laat mijn oog graag vallen op Chronographs en duikershorloges zoals je ziet maar heb wel het gevoel dat mijn reis ook langs andere categorieën zal komen.
Ik vind het ook erg leuk om voor een mooie deal te gaan dus ik zal waarschijnlijk ook veel te vinden zijn op de Horlogemarkt in deze mooie community
Hieronder nog wat foto’s van mijn huidige collectie: