Even voorstellen: Dinkel

Goedenavond,

Na enige tijd lezen en kennis vergaren heb ik besloten om mij hier te registreren om actiever deel te nemen aan al het moois dat zich afspeelt rondom de horologie.
Ik heb een hele tijd horloges slechts als sport-attributen gezien/gebruikt, maar ben sinds een poos helemaal gegrepen door het virus!
Het begon bij een mooie Orient Sun/Moon V3 welke ik, na een lange speurtocht, geschonken kreeg. Hierdoor kreeg ik zeer veel waardering voor de kennis en kunde die gaat in zitten in het maken van mechanische uurwerken.
Daarna volgde een erfstuk van mijn opa, een quartz Seiko, welke volgens mijn onderzoek in 1984 is geproduceerd en tot slot heb ik onlangs mijn eerste aankoop zelf gedaan, zijnde een Longines Legend Diver.

Hoe meer ik lees, hoe meer ik wil weten, een wildgroei veroorzakend van extra tabbladen welke ik allemaal moet naspeuren.
Momenteel richt de zoektocht zich op een handzame duiker welke tegen een stootje kan, maar ik ga vast ook weer iets anders heel erg moois willen en tegenkomen.

Bedankt alvast voor de zeeen van informatie die ik hier aantref en ik kijk er naar uit om bij te dragen in de toekomst!

Met vriendelijke groet,

29 likes

Een warm welkom op ons onvolprezen forum Dirk.
Veel inspiratie en leesplezier toegewenst.

note: vwb die duikert, wij van WC eend adviseren…
een Citizen BN0000-04H Eco-drive Promaster 300m diver. Ruim 11 jaar geleden gekocht en nog steeds meer dan tevreden mee :smiling_face_with_three_hearts:

Welkom en veel plezier tijdens de vele ervaringen die hier zijn op te doen.

Welkom op HF Dirk en veel plezier hier gewenst!

Welkom hier!

Welkom hier!

Welkom hier. De LLD is een hele fijne.

Voor een lekkere duiker kun je alle kanten op. Vooral afhankelijk van de prijs. Als je een paar dagen rondstruint hier, kom je er honderden tegen.

By the way: We zijn gek op foto’s hier van ieders horloges

Welkom !

Welkom op het HF!

Welkom!

Van harte welkom op ons mooie forum

Welkom!

Welkom! Veel plezier hier @Dinkel!

Van harte welkom! Wat foto’s van je huidige collectie wordt altijd gewaardeerd :grinning:

welkom

welkom en veel leesplezier :+1:

Welkom hier.

Welkom!:+1:

Welkom op HF!

Welkom Dinkel!