Goedenavond horloge vrienden,
Al jaren ben ik geïnteresseerd in horloges en was ik een regelmatige bezoeker van dit forum. Het bleef echter jaren bij 1 horloge en ja, dan ben je geen verzamelaar…
Mijn tweedehands Hamilton Khaki Titanium Auto kreeg wat kuren en ik was bang voor een dure reparatie. Toch maar verkocht voor een prikkie aan iemand die het wel aandurfde.
En toen was het hek van de dam. Korte tijd een Presage en Logines Lungomare gehad maar toen kwam de Yema Superman Heritage Blue in beeld. Wat een prachtig horloge, een wijzerplaat om bij weg te dromen……
De lock om de bezel vast te zetten bij de Yema bleef echter constant haken en toen toch maar met pijn in mijn hart verkocht.
Gedurende de eerste Corona golf teveel op Marktplaats gezeten en in korte tijd een Hamilton Khaki Navy Scuba gekocht, een Alpina AlpinerX, Orient Kamasu Maroon, Bambino V4 (de grijze met suede band), Victorinox I.N.O.X Titanium en een Monda All BVlack 0624 gekocht…
En dan begin je te beseffen dat er wat meer balans in moet komen. Zal ik dan nu toch maar een keer een mooie collectie opbouwen en min of meer behouden?
Toch weer een paar watches verkocht die het bij nader inzien net niet waren en weer een Presage gekocht maar nu op staal
En vandaag dan toch maar een watchbox (met plek voor 10) gekocht en een account aangemaakt. Ik ben een liefhebber EN een verzamelaar!
Morgen zal ik een mooie foto maken voor het topic: Jouw collectie op 1 foto maar de lijst van vandaag is
- · Hamilton Khaki Navy Scuba H82345141
- · Alpina AlpinerX
- · Orient Maku III Kamasu RA-AA0003R19B
- · Victorinox Swiss Army 241757 I.N.O.X. Titanium Watch
- · Seiko Presage SRPB41J1
- · Seiko Prospex Diver MAS62 Hommage SBDC053 (Japan)
De laatste heb ik sinds een paar dagen en is nu mijn daily. En om de box wat te vullen ook net een Q Timex Reissue Falcon Eye 38mm gekocht
In het verleden altijd wat moeite gehad om een nieuwe watch direct te gaan dragen zeker als deze op staal is en ingekort moet worden. Maar na vele uren leesplezier op het forum maar besloten dat mijn huidige collectie allemaal gedragen moet worden! Dus ook de Kamasu en de Hamilton welke nu nog unboxed zijn…
Verder op mijn wishlist nog een Oris 65 of Pointer date en dan is de box al aardig vol
Nog even een foto van mijn SBDC053 en dan spreek ik jullie graag in de verschillende topics!
Groeten Robert