Even voorstellen, dit is Robert

Welkom Robert,
Zo te zien ga je als een maelstrom door het blauwe gedeelte. :cyclone:

Zonder gekheid: veel plezier. Al zit dat wel snor zo te zien :wink:

Welkom en een fijne tijd hier op ons forum gewenst

Hello :wave:

Nou inderdaad😀. Vroeger keek ik vooral op HF als ik wat zocht over een specifiek horloge. Nu ik lid ben volg ik meerdere topics en lees ik veel meer. De collectie groeit snel maar er gaat ook vast wel wat verdwijnen om meer balans in de verzameling te krijgen.
Volgende week weer een NA! Ik hou jullie op de hoogte!
Goed weekend :+1:

1 like

Goed bezig Robert!
Komt mijn voorspelling aardig uit, zo, hè :stuck_out_tongue_winking_eye:

Welkom!

Beiden zijn prachtig, en zo veel variaties/kleurtjes om uit te kiezen…

Dag Robert,

Mooie collectie!

1 like

Oefff 1 februari gestart met 8 horloges. Kijk nu eens…
Echt verslavend dat spul!

Hallo, van de week zag ik dat je een Rado te koop had maar die zie ik nu niet meer…izzie weg ?

Nee hoor, is nog te koop.

Groeten Robert

Het lijkt me een mooi horloge maar heb geen idee of de gouden look mij staat."
ik woon zelf ook in zwolle dus ik kom graag een keer ff kijken als dat kan…

Welkom, jouw post is wel een hele mooie binnenkomer zeg!

1 like

Nou maar eens een update na 6 maanden. Nu 10 in de box en 1 om de pols. Prima zo of nog wat meer focus? :thinking:

Wat ging eruit?
Seiko MAS 62 SNDC053. Echt 1 van mijn favorieten maar iets te groot en de straat beviel ook niet echt. Wel echt 1 van de mooiste welke ik gehad heb.

Bulova Lunar Pilot Black. Ook iets te groot voor mij maar ook 1 van de mooiere in mijn bezit.

Q Timex Reissue. Leuk maar niet zo leuk dat het een plaatsje in de box verdiend.

Hamilton Khaki Field King. Dit is 1 van mijn favoriete merken maar een beige wijzerplaat is het toch niet.

Oriënt Maku III Kamasu. Erg mooi maar er moest ruimte komen en ik wilde graag wat upgraden. Uitstekende prijs/kwaliteit maar helaas niet de topper die ik wilde.

Victorinox I.N.O.X. Titanium. Mooi, licht en sterk maar iets te lomp. Ook weg dus.

Bulova Accutron 214 Spaceview. Mijn favoriete horloge tot ik hem had. Volledig laten reviseren maar toch te klein voor mij. Ging gelukkig naar een liefhebber hier op HF.

In de tussentijd nog een Vostok Amphibia, Casio Oceanus en een andere Timex Reissue gehad maar daar geen klik mee

Maar uiteraard kwam er ook wat voor terug :grinning:

Citizen Eagle 7. Deze combi met bijna een goudkleurige wijzerplaat vind ik dan wel weer erg mooi. Zelfs favoriet boven de Rado die nu in het blauwe gedeelte staat.

Longines Conquest V.H.P. GMT. Wat een prachtig horloge vind ik dat! Time set met een app op je telefoon welke een soort morsecode zendt naar een lichtgevoelige sensor bij de 12. En zo’n mooie kleur blauwe wijzerplaat…

Omega Electronic F300 HZ. Mijn liefde voor de stemvork bracht mij bij deze Italiaanse schone. Draagt fijn op een tropic!

En dan de Oris 65 Momotaro😀. Dit was het horloge waar ruimte voor gemaakt moest worden. Naast de Alpina en Hamilton de enige welke ik nieuw gekocht heb. Nu op een teal leren band van Geckota. Deze gaat nooit meer weg!

Dank voor het lezen beste HFers!

2 likes

Volgens mij heb ik, per abuis, een reactie met een telefoonnummer verwijderd. Mea culpa…
Op welk nummer kan ik je bereiken ?

Oei oei, weer een half jaar later en kijk nu eens!

10 eruit, 8 erin en nog 1 incomming!

Even van links naar rechts van boven naar beneden;

Frederique Constant Classics Index Automatic
Impulsaankoop omdat hij in de aanbieding was en ik de grijze plaat zo mooi vond. Heb hem nog niet gedragen en is in deze box toch een twijfelaar geworden. Zie het blauwe gedeelte…

Certina DS 1 Powermatic 80 Chronometer
Ook een aanbieding en stiekem toch wel erg mooi met een super uurwerk! Mooi in al zijn eenvoud

Certina Heritage DS Super PH500M - VDST edition
Wie wil er nou geen oranje horloge :wink:

Oris Big Crown Pointer Date
Al jaren op mijn wishlist en onlangs een mooie kunnen kopen, deze gaat niet meer weg…

Oris Divers Sixty-Five Momotaro Edition
Mijn eerste echt nieuwe horloge bij een AD aangeschaft. Nog steeds mijn mooiste horloge en ook deze gaat niet meer weg. Stiekem wil ik nog wel een glow erbij…

Longines Conquest V.H.P. GMT
Dit is mijn daily driver. Prachtige wijzerplaat en de GMT heeft toch net wat extra. Origineel op staal maar ik heb hem toch maar op origineel blauw rubber gezet en dat blijft zo voorlopig

Hamilton Khaki Navy Scuba
Deze is er nog steeds. Ik draag hem niet veel maar als ik hem om heb vind ik hem toch weer prachtig. Niet te groot maar wel dik en zwaar. Voelt fijn!

Alpina AlpinerX Alive Custom
Ook 1 van het eerste uur. De combi van smartwatch met een echte wijzerplaat vind ik nog steeds mooi. Draagt licht door de composiet kast en prettige band.

Christopher Ward C65 super compressor
Net overgenomen van @Cihanski wegens de prachtige straat maar die zat helaas niet lekker :roll_eyes: Nu maar op een leren nato. Nog even afwachten wat deze met mij gaat doen

Christopher Ward C63 Sealander Bronze COSC
Nieuw in de collectie. Ik had de transparante wijzerplaat al eerder op het oog maar toen ik deze bronzen versie zag met COSC Selitta was ik verkocht. Wat een beauty en wat draagt hij lekker op rubber!

En dan de Boss, mijn eerste echte horloge uit 1998 :slightly_smiling_face:

En de Pulsar, een erfstukje

En als laatste de Q Timex Reissue All Black. Ook een impulsaankoop. Al eerder een Q gehad en echt een leuk horloge. En ik wil toch wel erg graag een all black horloge…

O ja dan zijn er ook nog horloges geweest in de tussentijd die het niet gered hebben tussen de 2 foto’s in…

En al laatste nog een Aquastar Deepstar II Steel Grey intoming in Mei. Dit is ook een horloge waar ik erg naar uitkijk!

IMG_6313

Dank voor het meelezen!
Groeten Robert

4 likes

Toffe collectie!:ok_hand:

1 like