Even voorstellen -Double_E

Beste Ertan,
welkom op HF!

1 like

cR1BPra

1 like

Helaas heeft dat weinig zin: destijds was mijn pa een ondernemer die financieel zwaar wind mee had. Tegenwoordig is hij een “gewone” gepensioneerde die met de huidige prijzen mij geen gouden Rollie kan kan schenken. Als ik de tijd kon terugkeren had ik wel veel meer misbruik moeten maken van die gouden periode​:sunglasses:. Tegelijkertijd ben ik er nu wel trots op dat ik voor alles wat ik heb heb moeten knokken en sparen, daar kan kan geen gouden Rollie tegenop :trophy:.

2 likes

Nee Stevie, ik heb niet echt een heilige graal. Ik merk dat mijn smaak dynamisch is. Ik probeer een beetje af te wisselen met 3-5 horloges die ieder een waarde hebben tussen de EUR 200 tot 5K. In deze range is ontzettend veel leuks en degelijks te te vinden. De stukken die ik sowieso wel een keertje wil hebben als ik dat kan veroorloven zonder van mijn vrouw te scheiden: de JLC Memovox ,(als de hype ooit voorbij is) de Rollie Root Beer en Blancpain FF. Ik zal binnenkort wel mijn huidige horloges gaan teaseren :star_struck:.

Welkom :+1:

1 like

Welkom hier😀

1 like

image

1 like

welkom

1 like

1 like

Welkom.

Welkom!

1 like

Welkom op HF, de Datejust nog wel in de familie?

1 like

Welkom

1 like

Dankjewel Triplock.
Nee helaas, anders had ik het al een tijdje geleden weer opgeëist. Mijn pa was een die-hard-ondernemer en dat horloge was snel via een leverancier omgeruild in goederen voor de zaak. Uiteindelijk heeft hij er dus nog geld mee verdiend :wink:

1 like

En jij (op termijn) dus ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dacht het niet: hij is onlangs hertrouwd met een jongere dame, dus wat het evt overblijft moet nog flink verdeeld worden :triumph:

1 like

image

1 like

Welkom

1 like

giphy

1 like

Dat was ook precies de reactie van me pa!

1 like