Even voorstellen -Double_E

Hoi allemaal,

Hierbij een korte introductie van mijzelf, mag ook wel na een lange periode als alleen maar lezer.
Ik ben Ertan, woonachtig in de buurt van Rotjeknor. Ik ben werkzaam in de saaie financiële sector. En ik ben net mijn rekenkundige mid-life ingaaan :wink: waardoor naast motoren ook horloges steeds meer mijn aandacht opeisen.
Ik hou vooral van de sportievere en technisch “goede” mechanische horloges, waarbij ik ook altijd naar prijs/kwaliteit kijk. Merken die mijn aandacht trekken: Seiko, Oris, Omega, Zenith, GS, Sinn, Nomos etc. Rollies vond ik superhorloges tot het een hype/luchtballon begon te worden en nu te veel gedragen wordt door mensen die het verschil tussen een quartz en automaat niet een weten.

Grootste horloge blunders: eind jaren '90 een gouden datejust van mijn vader gekregen en na een week terug gegeven omdat ik het te patserig vond. Ook een keertje een fake Oris aangesmeerd gekregen. En een Swatch gekocht als boodschappen- en klushorloge, maar dan na 1 dag achterkomen dat ik door het lint ga van dat tik-tak-geluidje.

Grt E.

24 likes

Welkom op HF Ertan :+1:
Pfffff een gouden datejjust terug geven :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Welkom

1 like

Welkom

1 like

Welkom vanuit Rotjeknor! :wink:

1 like

Mijn beste,

Ertan, van harte welkom binnen de gelederen van dit gerenommeerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom Erton, veel forum- en horlogeplezier!!

1 like

Dank voor de warme welkom mede-verslaafden :joy: !

Welkom :smile: !

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom op HF Ertan.
Tip : vraag die Rolex terug !
20190823_073131

1 like

Welkom op HF.

1 like

Welkom Ertan!

1 like

welkom-home

1 like

Welkom op HF en al doende leren we😀. Veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom…:grin:

1 like

1 like

Welkom! Weet niet of het al gevraagd is, maar heb je al een zogenaamde graal? Of heb je eigenlijk alles al? :smirk:

1 like

Hi Ertan,

Heerlijk je oprechtheid! Warm welkom!

Grt.

Michel

1 like