Even voorstellen - ducracer

Na een poosje ongeregistreerd gluren, toch maar aangemeld en ook nog maar even netjes voorstellen.
Altijd al interesse gehad in horloges, alleen stond er altijd wel “iets” in de weg van het aanleggen van een verzameling… de afgelopen 10 jaar was dat bijvoorbeeld motorracen op nationaal niveau. (Vandaar Ducracer…)
Maar toch wel het een en ander verzameld ondertussen.
Dagelijks draag ik dit meestal

Verder nog een IWC ingenieur SL, Heuer Autavia, Citizen Nighthawk en nog een uitgebreide wishlist :yum:

33 likes

Welkom! Meer foto’s zijn altijd welkom :grin:

1 like

Welkom en veel lees en kijk plezier gewenst.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit gerenommeerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom veel plezier hier

Welkom👍

Welkom hier.

1 like

Hartelijk welkom, racer!
Is de duc van Ducati?

1 like

Dank allemaal.
@Synn7 : zal zsm even wat foto’s van de rest maken :+1:
@Omanido: ja idd van Ducati. Laatste waar ik “serieus” mee racete was de Panigale op de foto.

12 likes

Welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like

Tof! Welkom!

Rijd je ook nog steeds?

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier! Succes met jouw wishlist.

1 like

Welkom!

1 like

Thanks, rij nog steeds wel eens een training of een enkele race. Rij/race jij ook?

Mijn garage ziet er zo uit: Ducati 996R, Ducati 748S en 1098SBK racer. Horloges zijn niet het enige wat ik heb verzameld :innocent:

18 likes

Ik rij gewoon motor, (oud Transalpje). Maar heb een zwak voor Ducati :ok_hand:
Wil ooit een Ducati Hypermotard (denk ik).

Ah leuk en transalp is echt onverwoestbaar :+1: Hyper is ook echt heel leuk, stuurt super!

1 like

Hej welkom!! Mooie combi, Ducati’s en horloges. Je hebt een fraai setje bij elkaar. Zelf heb al 40 jaar een passie voor dit merk en bezit mijn eerste 350 yellow desmo nog steeds. Inmiddels zijn daar wel een aantal bijgekomen maar voornamelijk koningsassers. Geniet van de combi.

1 like

WoW, mooi hoor; Duc en ‘m ingenieur :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:. Welkom!!
Groetjes, Charles; www.sportzilla.nl voor meer ander moois…

1 like

image

1 like