dan heb ik me op het verkeerde been laten zetten door de dubbele schijven. Ik dacht dat 600/620 altijd enkel had? Was 620cc wel voldoende qua vermogen?
Voor mij wel iig. Rij nooit geen snelwegen en ben gehecht aan mijn rijbewijs.
Ieder zijn ding.
haha ik ben ook gehecht aan mijn rijbewijs en daarom rij ik ,bijna, alleen circuit.
Zijn er hier meer, zoals @GewoonD. Maar jij kunt nog niet in off topic geloof ik? Dan moet je wat langer hier aanwezig zijn voor een hoger level.
In ot is een motor topic ( horloges en motoren ).
Welkom!
Zie nu hierboven pas de foto’s… mooie collectie Duc’s! Wat voor klasse race(te) je?
Welkom!
Welkom en show them pictures! ️
Aha komt tzt wel en ik zie dat GewoonD hier ook heeft gereageerd
WoW wat een plaatje zeg
Eigenlijk zo’n beetje alles in Nederland ZAC, Supercup600 &1000, ONK Dutch Supersport en Superbike, Dutch Ducati Challenge, Twincup (2x NL kampioen) en dan in België Sprint serie en No Budget Cup (wat uiteindelijk niet heel erg No budget meer was )
Rij/race jij ook op het circuit?
Ah kijk ja dat is zo’n beetje alles wat mogelijk is
Gaaf man!
Ja ik heb jaren op circuit gereden, en ik race zelf sinds dit jaar in de ZAC, Rookie1000 begonnen en inmiddels Sport1000 cup.
Ook op een italiaan, geen Duc
Helaas tijdens de endurance stukgelopen (2e blok in 1 jaar…), dus heb voor volgend seizoen maar wat “betrouwbaarders” knocks on wood gekocht
Straatfiets weg, oude slopers weg, op naar het kampioenschap… nee gewoon lekker racen en pr’s verbreken
No budget cup klopt wel, als je kijkt aan het einde van het seizoen is er “no budget” meer over inderdaad
Mooi dit allemaal ! Welkom ducracer!
Lekker bezig:+1: mooie stijl ook zeg op de appie leuke sfeer ook bij de ZAC altijd.
Nieuwe fiets zal wel wat makkelijker rond gaan?
Thanks! Ik pb ff voor het een “race topic” wordt
Welkom!
Ducati’s vind ik erg coole motoren. De IWC Ingy SL editie is ook een gaaf horloge…
Haha ja dat is prima