Even voorstellen: dwatcher

Sinds de interesse die de afgelopen jaren is gekomen voor horloges ben ik via via eens gewezen op dit forum, en sindsdien lekker aan het lezen.

Heerlijk om alle persoonlijke verhalen te lezen over de aankoop van een exemplaar of de discussies over horloges, juist om deze reden de afgelopen jaren geleerd over deze hobby.

Toen de interesse toenam was het bij mij van ‘ooit’ zou ik graag een Rolex willen. Vooral de datejust en day-date spraken me toen erg aan. Destijds kon ik vooral van een luxe horloge dromen, aangezien ik nog student was.

In de jaren erop heb ik ook geleerd dat er meer was dan een Rolex.

De Black Bay series van Tudor vond ik altijd erg gaaf, alleen vond ik de kast doorgaans vrij dik en door mijn smalle polsen vond ik alles rond de 40mm groot. Toen de Black Bay 54 uitkwam, wist ik direct dat dit hem moest worden. 37mm, ideaal. Direct bij verschillende AD’s op de wachtlijst geplaatst, aangezien er flinke interesse was.

Omdat ik hem in NL niet zomaar kon krijgen, ben ik hem tijdens een weekend weg in Dusseldorf gaan passen. Er was 1 AD die hem op voorraad had, alleen konden ze hem niet aan me verkopen. Gelukkig mocht ie wel even om en had ik de bevestiging dat dit hem moest worden.

Na de teleurstelling dat ik hem ook in Duitsland niet kon meenemen, heb ik het een tijdje op een lager pitje gezet. Afgelopen periode steeds vaker weer gaan kijken en de beslissing genomen om toch nog eens concreet ervoor te gaan.

Uiteindelijk in contact gekomen met @Guusnieuw en een prachtige deal kunnen sluiten. Guus nam de tijd en wist me veel te vertellen over dit horloge. Thanks! :wink:

Sinds maandag trotse eigenaar van dit prachtige exemplaar.

Ps. Die Rolex gaat er ooit komen. Tegen de tijd dat het budget het toestaat, ga ik eens nadenken of het een datejust 36 of Yachtmaster 37 moet worden

Gr. Daan

89 likes

Welkom Daan. Veel plezier hier.

1 like

Welkom en mooie keuze gemaakt!

1 like

Van harte welkom Daan :+1:

IMG_1947

1 like

Welkom.

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom en wat een mooi horloge!

1 like

Welkom hier :wave:t2:

1 like

Welkom, zelfde horloge gekocht! Ook helemaal fan. En hetzelfde met de rolex, denk zelf aan een ym 40 of dj 36, of expl 2 polar

1 like

Goed om te horen dat de BB54 je bevalt, bedankt voor de fijne en vlotte deal. Nu heerlijk van gaan genieten!

1 like

:wave:

1 like

Welkom. Mooi horloge deze tudor. Gefeliciteerd met deze aanwinst.
Geniet van je eigen horlogereis.

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom op het forum, mooie tudor hoor!

1 like

Welkom Daan! Goed debuut hier op het forum. Leuk dat je er bent.

1 like

Welkom Daan. Gefeliciteerd met je mooie Tudor. Staat je goed en die Rolex gaat er ongetwijfeld ook nog komen. Wens je veel leesplezier hier op het forum.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Daan! Prachtige Tudor die BB54! Veel draagplezier gewenst.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Van harte welkom!

1 like