Even voorstellen, een tip en een vraag.

Hoi Marc.
Veel lees en leesplezier hier.

Is altijd goed hé

4 likes

Welkom op 't forum.

Houd bijvoorbeeld watch2day site in de gaten. Die bieden ook regelmatig Seiko’s aan met leuke korting. Niet de nieuwste modellen, maar is dat nodig?

Welkom en veel leesplezier :+1:

Welkom.

Niks mis met een Marloe horloge. Ziet er fris uit. (in mijn optiek)
Met betrouwbare Miyota mechaniek.

Coniston - White – Marloe Watch Company

Welkom bij de club :+1: Als ik jou was zou ik eens in het blauwe gedeelte op HF gaan kijken.

Welkom, had iemand al Seiko genoemd? :rofl:

1 like

Welkom!

Kijk eens op altijdhorloge.nl of SeriousWatches. Er is zoveel te koop met goede specs. Succes.

Welkom hier.

Welkom :+1:t2::smiley: …Ik zie dat je interesse vooral bij een mechanisch horloge ligt maar ga vooral ook eens bij Citizen voor de Eco-drive kijken … Citizen is al meer dan 40 jaar marktleider in zonnecel horloges en heeft heel veel voordelen…zeker voor 25 jaar of langer geen batterij vervangen…zeer accuraat en als je wat meer betaalt bij sommige modellen ook saffier glas ( betekent geen krassen op glas…mineraal glas is wel sterker dan saffier maar wel krasgevoeliger) Op Citizen Only moet je eens bladeren :+1:t2::smiley:

image

Welkom! Succes met je zoektocht. Ik zou je aanraden om je eens wat meer in Seiko te verdiepen. Erg mooie horloges daar te vinden :slight_smile:

Het is wat op de rand, maar kijk voor 300 euro ook eens op marktplaats rond als je open staat voor een (licht) gebruikt horloge.

Dan kan je best een leuk Swiss Made horloge op de kop tikken, denk aan bijvoorbeeld een Hamilton of Alpina e.d.

Welkom!

Dank voor alle reacties! Ik ga zeker gebruik maken van alle tips die genoemd zijn.

Neem bijvoorbeeld de 2e hands Wolbrook van Kahan

1 maand oud en max 5x gedragen, met fixe korting te koop! En smoelt heel erg goed!

1 like

Welkom!
Ik heb mezelf op een gelijkardige wijze geintroduceerd (nog maar een half jaartje geleden)
Inmiddels veel bijgeleerd, gewoon door te zoeken en te lezen alhier
Ik zat aanvankelijk ook naar plakmerken te kijken (wist ik veel), en had ook een budget ca. 350€ veil voor een nieuw horloge.
Het is uitendelijk een Seiko geworden … heeft toch wel tot de beste prijs/kwaliteit verhouding, en er zit vast iets bij wat binnen je budgt valt en waarmee je een klik hebt. Blijft lastig met het grote aanbod, dus ga rustig wat rondneuzen bij horlogezaken, ga wat horloges passen en dan vind je uiteindelijk wel het horloge dat best bij je past.

Tissot PRX Quartz vind ik nog altijd een mooi ontwerp.

1 like

Leuk “beginners horloge” en ook nog automaat :+1:t2: in het blauwe gedeelte :wink:

Welkom.

Ik vraag me serieus af of je een grap maakt of je dit écht denkt :thinking:

OT: Welkom op het forum!