Welkom hier. Leuk om weer een vrouw erbij te zien komen.
Zelf ben ik van mening dat je dat horloge moet kopen dat je echt mooi vindt. Duurder, dan even doorsparen. Het is jammer als je spijt zou krijgen.
Ik zou gewoon zeggen dat hij ook in een daihatsu naar het werk kan.
Welkom en waarschijnlijk zegt iedereen dit al maar buy what you like.
Longines is een zeer degelijk merk.
Welkom hier.
dit dus
Welkom op het forum en neem je man mee naar de AD. Pas de Longines eens naast een Tissot, Certina, Tag Heuer of Seiko. Laat je gevoel spreken en ervaar de verschillen in kwaliteit tijdens het passen.
Succes met de zoektocht
Buy nice or buy twice
Welkom hier bij HF !
Ik zou gewoon voor de Longines gaan.
Vandaag duur morgen ben je de prijs vergeten.
Maar heb je wel een heel mooi horloge.
Voor een lange tijd.
Welkom bij het forum, Duck! De juiste plaats om goede informatie op te doen en waardevolle tips te krijgen.
Om te beginnen is het dragen van een smartwatch helemaal geen schande. Het heeft zeker zijn specifieke toepassing in bepaalde situaties. Maar een “echt” horloge is, zeker bij sommige gelegenheden, toch iets anders dat bijdraagt aan je algehele welbevinden.
De specifieke Longines waar je oog op is gevallen kende ik niet, maar nu ik hem (of moet ik zeggen haar ) hier op de plaatjes zie moet ik zeggen dat het een echte beauty is. Ik zou willen dat mijn vrouw die wilde hebben; dan was ik nu al op weg naar de juwelier. Zij wil echter alleen simpele klokjes, het liefst met veel paars er in. Maar goed, dat is haar keuze en zij heeft dan weer andere, ook niet goedkope, liefhebberijen
…
Ik denk dat het inderdaad de longines gaat worden. Daar zal het vast wel op uitdraaien. Ondertussen blijf ik gewoon struinen naar andere mooie horloges.
Ja mijn man mag niks zeggen, die had als hobby met 2cv’s
Goede tip. Die site kende ik niet
Welkom bij de club! Persoonlijk vind ik de bovengenoemde Longines van @Watch_Only een heel mooi dameshorloge. Het is bij veel gelegenheden en kleding stijlen te dragen.
Hartelijk welkom!
Welkom en veel leesplezier
Leuk om weer een vrouw te kunnen verwelkomen. Nog veel plezier op ons mooie forum.
welkom en succes met je keuze!
Welkom hier op ‘t HF!!
Welkom op dit forum. Persoonlijk heb ik een slechte ervaring met Longines en slijtage. Ik had ongeveer 3 jaar geleden een Conquest VHP, niet echt een goedkoop horloge. Het staal van dit horloge kraste al als je ernaar keek. Heb ik nooit bij enig ander merk gehad.
Fijn dat er ook eens wat dames op dit forum komen
Ik zou jullie nog op de hoogte houden wanneer ik mijn horloge aangeschaft had. Bij deze
Zoals ik in mijn eerste berichtje ook al aangaf heb ik al een tijd de longines conquest rose/metaal kleur op het oog. Afgelopen week naar de juwelier om te kijken. Helaas had de juwelier deze kleur samenstelling niet, maar wel hetzelfde horloge in een andere kleur.
Uiteindelijk twijfelde ik toch of ik de rose kleur icm mijn andere gouden sieraden mooi vond.
De juwelier liet mij veel horloges passen en uiteindelijk ben ik met een Rado naar huis gegaan. Ik ben er blij mee. Hij is wat subtieler dan de longines.
Welkom op dit interessante Forum
Mooi hoor en Rado is een prima merk.
Veel plezier ermee!