Heropvoeding door het forum.
Ik had al een zwak voor Omega en bijzondere exclusieve merken die een leek niets zeggen, maar door jullie ben ik de kleintjes gaan waarderen zoals de Seiko die ik ooit van mijn vader heb gekregen en de Pontiac van mijn vrouw haar opa. Opeens was de Seiko geen werk horloge meer maar iets wat gekoesterd moest worden. Zo kreeg hij een nieuw glas en een service beurt. Bleek de Seiko ook nog eens uit mijn geboorte jaar te zijn. En naar Vintage Kwarts zou ik vroeger ook niet naar gekeken hebben, nu draag ik ze vol trots. Ook vind ik het leuk om van bandje te wisselen, zo krijgt een horloge een totaal nieuwe uitstaling. Zo kijk ik veel op Welke Vintage dragen we vandaag voor inspiratie.
Van harte welkom hier!
Welkom !
Van harte welkom
Als nog welkom hier
Balen van de PAM…
Horloges zijn ook emotie. Een echte impulsaankoop kan soms verrassend goed uitpakken…
Welkom en geniet van al het moois hier.
Welkom!
Welkom.
Ja ben ik het mee eens dat sommige impulsaankopen geweldig zijn, maar als ze meer als €500 kosten is mijn vrouw minder blij. Tot nu toe nog geen echte slechte impulskoop gedaan, gelukkig. Maar soms kost een horloge toch iets meer als verwacht na de hand met betrekking tot een service beurt.
Mijn beste,
Drees, van harte welkom in die inspirerende wereld van HorlogeForum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers vóór liefhebbers!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom op het Horloge Forum, ja Omega is prachtig en vele andere merken ook😀. Veel plezier hier!
Bonjour! Jah omega top hoor, heb er ook een zwak voor!
balen van de verloren gegane kado
Heel waar altijd iets om mee rekening te houden. Als je gebruikt koopt zeker en als je nieuw koopt op termijn ook, zeker bij die geweldige inhouse uurwerken waar je alleen bij het merk zelf terecht kan om de hoofdprijs te betalen …
maar service is minder nodig als de fabrikanten ons willen doen geloven
Klopt helemaal, ik ga pas voor een service als hij moeilijk opwind, meer als drie minuten achter of voor loopt of als hij niet goed klinkt. Plus soms is een service beurt duurder dan een nieuw binnenwerk kopen. Zo kun je al een origineel Seiko 5 binnenwerk nieuw voor € 20 kopen. Helaas geld dit niet voor de Vintage modellen.