Even voorstellen!!!: Eknat

Hoi allemaal! Ik ben Niels, een Tukker met een passie voor horloges. Mijn horlogeverhaal begon toen ik 14 was, op vakantie met mijn ouders in Barcelona. Daar kocht ik van mijn eigen spaargeld mijn allereerste horloge: een Lotus Fusion Kinetic. Vanaf dat moment is het vuurtje aangewakkerd, en heb ik door de jaren heen vele merken gedragen zoals Invicta, Festina, TW Steel, Haemmer, Haaven, Seiko, en ga zo maar door.

Sinds kort draag ik wat serieuzere stukken, zoals een Sinn U1 SDR en een Tudor Black Bay Heritage, maar mijn eerste blijft altijd speciaal! Hebben jullie je eerste horloge nog? En zo ja, wat was het? Ik ben benieuwd naar de foto’s en verhalen!

89 likes

Hey Niels,

Welkom op het forum. Mooie horloges.
Geen idee meer wat mijn eerste horloge was.

1 like

Niels, welkom op HF!

1 like

Hallo Niels en welkom!

Mooie collectie heb je inmiddels!

Mijn allereerste horloge zal een casio van 5 gulden zijn geweest, destijds verkocht bij de plaatselijke BP. Alleen heb ik hier geen foto’s van.

Daarna was mijn eerste zelf gekocht exemplaar een Fossil. Ook hiervan heb ik even geen foto.

Veel plezier hier op dit gezellige forum.

1 like

Welkom Niels

1 like

Welkom Niels. Veel plezier hier.

1 like

Welkom Niels, op dit gezellige liefhebbers-forum.

1 like

1 like

Welkom

1 like

Zo’n Casio met rekenmachine?

2 likes

Dank, heb al een aantal uurtjes doorgebracht hier. Erg leuke en nuttige topics!!

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom :grin:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Nee, het was volgens mij de meest simpele uit de jaren 80, die je kunt bedenken.

Welkom Niels!:+1:

1 like

Welkom! :+1:

1 like

Welkom bij de club Niels.

1 like

Welkom :partying_face: Seiko is ook serieus hoor! :smirk:

1 like

Welkom op het forum! :hugs::pray:

1 like