Aangezien alleen meelezen ook maar saai is word het toch tijd om na het aanmaken van een account mezelf even voor te stellen.
Mijn naam is Michel, inmiddels al 44 jaar oud (26 jaar 18 dus…) en woon met mijn vrouw en dochter in het zuidoosten “des lands”. Na vele jaren “horlogeloos” te zijn heb ik er dit jaar toch maar weer eens een aangeschaft.
Het eerste horloge wat ik had kreeg ik van mijn vader en was een Seiko waarvan ik me het type niet kan herinneren. De voorliefde voor Seiko is daardoor blijkbaar toch wel ontstaan vrees ik want ik heb dit jaar ook weer een Seiko aangeschaft. Voor velen weinig spannends namelijk een chronograaf van het type SNDA419P1, gezien huidproblemen in het verleden het zekere voor het onzekere genomen en gekozen voor titanium maar ik wil toch weer eens proberen of staal ook tot de mogelijkheden behoort.
Het hebben van een horloge heeft het vuurtje toch aangewakkerd, dus ik vrees dat er nog wel wat meer bij gaat komen, wat voor materiaal dan ook
Leuk weer een nieuw lid erbij!!
Michael, van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit sympathieke HorlogeForum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers,vóór liefhebbers!!
Uiteraard is het ook mogelijk om stalen horloges te dragen als je een probleem hebt met staal. Daar hebben ze NATO’s, ZULU’s en Bund-straps voor uitgevonden.