Welkom.
Welkom en veel plezier op het HF!
Welkom👍
Welkom, Marco en nog veel plezier op ons forum.
Welkom op HF Marco !
Mijn beste,
Leuk weer een enthousiast lid!!
Marco, van harte welkom binnen de contouren van dit tijd-lovende forum!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom Marco en veel plezier hier!
Thanks allemaal voor het warme welkom!
En bedankt voor de opties, mooie horloges in weer een lagere prijscategorie. Moet zeggen dat mijn voorkeur dan eerder uitgaat naar de Staudt, Oris of NOMOS om de (illusie van) kwaliteit…
Als je een Arctic Staudt zoek is wellicht de automaat die bij Ten2Two te koop staat een goede keuze
Hier is de afschrijving grotendeels gedaan
Heb je een prachtig horloge voor euro 1.450,00
Welkom MVM,
Normaliter zit ik in het luxury segment, en in de instap klasse zijn erg goede horloges verkrijgbaar.
Jou segment is eigenlijk waar het luxury segment begint. Daarna start Rolex, Breitling, Omega, en oplopend naar de top met Blancpain, Ulysse Nardin, tot F.P. Journe en Richard Mille.
In jou segment vind ik Baume & Mercier de mooiste horloges.
Oris is wel aardig.
Beste Marco,
welkom op HF!
Tsja dat luxury segment daar zit ik nog niet helemaal en moet ook nog wel wat drempels over voordat ik zoveel geld aan een horloge ga uitgeven maar krijg de indruk dat dat vsbzelf gebeurt wanneer je hier lang genoeg actief bent
Goede tip, Thanks!!! Blijf de horloges van Staudt mooi vinden maar ga ook de door @Pablo1971 getipte Oris day pointer date ook eens passen.
Tsja als ik het zo lees een hele mooie prijs-kwaliteit verhouding maar afgekeurd door mijn vrouw
En nog gevoel voor humor ook
Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier. Een Oris zou mooi passen in jouw budget.