Even voorstellen en direct een vraag voor de experts!

Welkom!

Dank! Tja, alles wordt kennelijk nagemaakt… Dit type wordt niet meer gemaakt en derhalve ben je aangewezen op gebruikte exemplaren.


Hier een mooie tweedehands, staat ook op chrono24. Leuke prijs ook, volledige documentatie erbij. Betrouwbare verkoper, zelf ook gekocht. Kan haast geen namaak zijn, anders koopbescherming via Chrono24?
Enne…welkom nog en veel plezier hier!

Deze nog gevonden, in de kleurstelling die jij zoekt, ook betrouwbare juwelier in Madrid.

Die ik nu op het oog heb is van 2009, net als die in t filmpje (upload van 9 jaar geleden) Is compleet met certificaat met datum van aankoop, box en boekjes, op de eerste pagina en verderop in t boekje staat hij ook prominent afgebeeld. In de beschrijving staat dat de rubber band enigszins stug is, iets wat vaker voorkomt bij rubber banden. Komt m.i. de authenticiteit ten goede. Samen met het feit dat dit klokje voor mij (buiten klokkengek ook F1 fan) perfect symbool staat voor de autosport - de ‘roosters’ aan beide zijden van de kast staan voor ‘luchtinlaten’ in de neus van de mooie 60er jaren F1 auto’s en de chronograaf knoppen staan voor de moderne schakelflippers van de huidige F1 - maakt dat de aankoop bijna onweerstaanbaar wordt:heart_eyes:

Gewapend met alle raad en tips die ik hier heb mogen ontvangen zal ik de klok gaan bekijken, wordt vervolgd!

2 likes

Zoals beloofd hier wat foto’s van mijn schatjes!

Tissot T-Sport Racing, zojuist aangeschaft na alle tips van jullie!

T-Race 42mm

T-Race 43mm

T-Touch II Titanium 43mm

Tissot Gentleman Swissmatic 44mm

Omega Seamaster professional chronometer

Bruno Sohnle Pesaro II 43mm

2 likes

Btw: de Gentleman dresser is te ruil, weet alleen nog niet wat, behalve dat er saffier in moet zitten en bij voorkeur rubber😎

En minimaal 43mm

Aangeschaft! Navraag bij Tissot dealer leerde dat ‘go’ idd cursief hoort te staan! Gaatjes horen correct gecentreerd te staan. Ben blij!:heart_eyes:

Zie ook mijn verdere collectie!

1 like

Mooie collectie :+1:
Heel veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Dank! Inmiddels aangeschaft😍

Dank!

Dank voor je hulp en inzet! Inmiddels aangeschaft😍

Geruild, dus niet meer beschikbaar.

En de laatste aanwinst! Cobra de Calibre Molon Labe! :heart_eyes:

Welkom Peter.

Dank je!

1 like