Welkom Caspar op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Succes met de zoektocht/aanschaf. Neem al het advies hier ter harte, zou ik zeggen.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom Caspar op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Succes met de zoektocht/aanschaf. Neem al het advies hier ter harte, zou ik zeggen.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom op HF Caspar. Het juiste advies is al gegeven. Succes met de keuze/koop. Een bedrag uitgeven zoals je vermelde moet goed voelen, buy the seller
Welkom Casper,
Gaaf dat er een lijn zit in de interesse voor horloges. Echt no nonsense tool watches zoals ook de explorer ooit bedoeld was.
Qua prijs lijkt het me een mooie deal. Dan inderdaad wel even goed opletten en hier een foto plaatsen zodat men mee kan kijken.
Welkom kasper.
4500€ lijkt me een onder de gangbare prijs voor een explorer. But who knows ben jij wel een Lucky Guy. Ik zou echter toch de hulp inroepen van een erkend Rolex dealer en em laten controleren.
Welkom, Caspar! Mooie stap die je gaat maken. Ook ik verwijs naar de eerder gegeven adviezen (ook omdat ik weinig kennis heb van Rolex). Maak vooral gebruik van de scherpe blik en kritische toets van de forumleden hier. Zij/wij helpen je graag bij de juiste aankoop. Succes en plezier!
Welkom hier bij HF !
Ja altijd goed opletten met Rolex.
Welkom, de beste adviezen heb je al gekregen, succes met de mogelijke aanschaf van je Rolex!
Wat een warm welkom, bedankt hiervoor! En ook de goede adviezen neem ik van harte. Even daarover;
De verkoper komt erg oprecht over en er wordt bij de verkoper thuis afgesproken om het horloge te bezichtigen. De prijs ligt wat lager in verband met een kras op de kast zelf. Nu heb ik wat duidelijke foto’s ontvangen en de kras lijkt me toch meer een putje dan een oppervlakkige kras.
Ik ben niet van plan een mooi horloge “kapot” te polijsten. Ik ga morgen in persoon kijken maar denk dat ik deze laat schieten.! (Schade links boven op de lug)
Welkom bij de Club!
Wat grappig, 2 Caspars die zich op dezelfde dag voorstellen.
Helaas heb ik geen antwoord op jouw Rolex vraag, maar er zitten hier zat experts. Verder wens ik je een leerzame tijd en vooral veel leesplezier!
Welkom bij de club
Ik zou dit op eigen houtje niet aandurven…
Ik zou me kapot ergeren aan die buts…
Goed dat je gaat passen/proberen. Die band moet je ook liggen. Stamped clasp, hollow mid-link…
Over de echtheid kan ik niets zeggen.
Welkom!
Welkom! Mooi vooruitzicht, hopelijk een fraaie aanwinst
Welkom!!
Dat is wel wat meer dan een kras. Ik zou me er dood aan ergeren.
Welkom Caspar!
Wat toevallig!
Dat is mijn grail watch. Wel eentje uit 2002 (mijn geboortejaar). Prachtig. De Explorer is fantastisch.
Is het glaasje nog heel lijkt een barstje bovenin, can ook reflectie zijn, en de bezel lijkt ook beschadigd bovenin.
Welkom op HF, Caspar!
Welkom…
Welkom op ons mooie forum.
Prijs is erg laag, wellicht te laag…