Ik ben sinds zeer recent lid van dit leuke forum en ik lees me wat af en vergaap me aan de prachtige foto’s die gepost worden!
Mijn naam is Caspar en ik draag voor mijn werk al jaren een Casio F-91W. Toenmalige aanschaf prijs? Een slordige 12 euro’s.
Een poos geleden kocht ik (in de aanbieding) een nieuwe Victorinox Swiss army heritage 40. Gemaakt in Zwitserland en saffierglas, dat voor 110 euro! In combinatie met een kaki NATO strap mag deze klok de Casio vervangen.
Nu maak ik een hele grote stap en ga ik in de loop van de week kijken naar een 20 jaar oude Rolex Explorer, ref 114270 uit 2003, prijs 4500€. Mijn vraag is; waar zouden jullie op letten bij de mogelijke aanschaf van dit horloge?
Welkom op HF Caspar en veel plezier hier gewenst. Succes met de aankoop van een Explorer. Het is een goed advies om hier even een foto van de betreffende Rolex te laten zien, dat heb ik destijds ook gedaan bij de aankoop van m’n prachtige Datejust uit 1968:
Het antwoord op jouw vraag is al gegeven. Neem bovendien en vooral de tijd, verdiep je echt in jouw gewenste horloge en maak gebruik van alle kennis en kunde alhier. Succes!