Even voorstellen en een vraagje!

Goedendag iedereen,

Ik stel me even voor!

De liefde voor horloges heb ik van mijn vader, al op jonge leeftijd kreeg ik een citizen promaster Aqualand. Wat ik nogsteeds een prachtig horloge vind.

Uit de erfenis van mijn vader zijn een aantal mooie maar vooral hele dierbare horloges gekomen. Onder andere een rolex gmt-2 16710 en een omega speedmaster. Daarnaast nog een hele doos vol met vintage horloges, van Russische tot seiko’s.

In de afgelopen jaren heb ik veel van de horloges gedragen. Helaas ben ik een keer ergens achter blijven hangen met de speedmaster en is de band niet goed meer. Ik las op het forum dan Chris_EU band restauraties kan doen. (ik zou graag een keer in contact komen)

Omdat de horloges van mijn vader toch wel een aardige sentimentele waarde hebben draag ik deze alleen bij speciale gelegenheden. Voor het dagelijks verkeer heb ik een bb58 gekocht. Wat een prachtig horloge!

Ik lees al een tijdje mee op het forum maar vond het nu wel een keer tijd voor een account.

Ik kan helaas nog geen om sturen maar Chris of iemand een tip heeft voor de restauratie van de omega band dan hoor ik het graag!

34 likes

@Chris_EU

Welkom, foto’s van de horloges zijn we ook niet vies van.

Welkom :wave:

Dat klinkt als mooie herinneringen die je geërfd hebt :ok_hand: ik weet niet of/wat @Chris_EU wat voor je kan betekenen, maar misschien dat hij je een PB kan sturen? Volgens mij mag/kan jij dat nog niet.

1 like

Welkom :+1:

Welkom…:+1:

Welkom bij de club.

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst. Mooie verzameling heb je👍🏻

Welkom hier op ons mooie forum!

Je Chris vraag is reeds beantwoord.

Veel plezier hier!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.

Van harte welkom :+1:
Mooie horloges in de familie, nog mooier dat jij die traditie voortzet.

Welkom bij de club :+1:

Welkom hier! :wave:t2:

Draag je erfstukken in goede gezondheid.

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom! :champagne:

Welkom.

Die oudere Speedmasters en GMT’s zijn vaak heel gaaf. Ben benieuwd naar wat foto’s.
Mooi als je zo’n aandenken aan je vader hebt. Al kan ik mij zo voorstellen dat je ze liever (nog) niet had gehad.

Veel plezier op het forum :+1:

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :slightly_smiling_face:

Zoals gezegd zijn we dol op plaatjes, dus ik ben heel benieuwd. Veel plezier gewenst hier! :+1:

Welkom hier.

Welkom!
We zijn benieuwd naar foto’s van je horloges.