Even voorstellen en een zoektocht

Goede middag allen. Mijn naam is Xander en ik ben nu 3 dagen geregistreerd op het forum. Hiervoor heb ik al wel eens wat rond gekoekeloerd, maar ik besloot toch maar eens wat van me te laten horen. Op het moment ben ik in bezit van een summiere collectie met 3 benoemswaardige horloges.

  1. Carnival 1986 CA8781
    Dit horloge heb ik in 2017 gekocht. De verkoper prijsde dit klokje aan als 41mm maar eenmaal thuis bleek hij 37mm, waardoor ik hem alleen de verzendkosten was verschuldigd.
  2. Timex waterbury tw2p7550
    Dit horloge heb ik in polen gekocht voor een zacht prijsje. Ik draag dit horloge dagelijks en blijf het echt een mooi design vinden. Hij is elders ook niet meer te koop dus ik heb op tijd mijn slag geslagen.
  3. Citizen 6720 g70340
    Intellectus et fortitudo is te zien op de achterkant samen met een variant van de staf van caduceus. De voorkant is echter nog mooier met 4 klokjes en een wereld kaart op een witte wijzerplaat. Ik heb dit horloge gekocht van de eerste eigenaar en hij ligt op dit moment bij de klokkenmaker.

    Nu over op mijn vraag aan jullie.
    Ik ben opzoek naar een montblanc geosphere die ik tot gisteren op het oog had bij schaap citroen. Helaas is deze niet meer te vinden op de site en nu baal ik er enorm van dat ik hem niet heb gekocht. Mocht een van jullie nog een adresje weten waar ik dit uurwerk kan vinden, dan hoor ik het graag.
    Ook ben ik in de markt voor de seiko modellen 7a28 en 7t34.
    Bedankt voor het lezen en ik ben benieuwd naar de reacties.
21 likes

Van harte welkom hier, Xander. :slightly_smiling_face: :+1:

Welkom hier bij HF !

Hoi en welkom :+1:

Op chrono24 staan ze nog in overvloed zo te zien.

Welkom en succes met de zoektocht.

Welkom en veel plezier op het HF!

Welkom!

Welkom! Ik vind die Carnival cool. Nog nooit van gehoord.

Welkom en mooie collectie!

Wellicht ook de blauwe topic hier op het forum in de gaten houden.

Veel succes met de zoektocht naar je gewenste Montblanc.

Welkom

Welkom…:+1:

Beste Xander, welkom op HF!

Welkom hier :smile:

welkom

Van harte welkom!

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst Xander!

Mijn beste,

Van harte welkom Xander, binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom! :wave:

Mooi “gratis” klokkie die carnaval, stuurde ze mij maar een keer de verkeerde maat :wink:

Ook een hele gave Citizen zeg!

Welkom, Xander en nog veel plezier op ons forum.

Welkom hier.