Beste horlogeliefhebbers,
Mijn naam is Stefan en kom uit Capelle aan den IJssel en heb mij enige tijd geleden laten inschrijven op dit forum.Ben behept met het horlogevirus,elke etalage van een juwelier wordt uitgebreid bekeken,maar tot op heden eigenlijk nog geen serieus werk van gemaakt.
Maar mij voorstellen zonder een horloge te laten zien,kan eigenlijk niet?!Enthousiast gemaakt door een onderwerp in dit forum over de Blue Mako van Orient,heb ik deze besteld bij een Duitse leverancier ,welke nog een z.g. Preisvorschlag had voor dit horloge(scheelde weer een aantal euro’s).De prachtige blauwe kleur past nml. prachtig bij de kleur van mijn bootje(ben nml. een waterskieende Opa).Ben ervan overtuigd dat ik hier nog een veel horlogeplezier kan beleven en zal ongetwijfeld regelmatig nog eens een vraag stellen over horloge’s.
Onderstaand de foto’s.

Groeten
Mijn beste,
Van harte welkom Stefan (en mede stadsgenoot aan de IJssel) op dit magnifieke horlogeforum. Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam zien ontwaken.
En met die Blue Mako van Orient, is de start zo te zien goed verlopen.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Orologio Signaturis Temporis.
Welkom Stefan. Wat een prachtige vingerafdruk heb je gefotografeerd :+ . Orient, prima horloges. Ik houd wel van blauwe wijzerplaten, deze ziet er mooi uit (tu) .
Hallo Stefan,
Een mooie klok:~
Van harte welkom hier.
Veel leesplezier toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Herman
Stefan,ook namens mij van harte welkom op dit leuke informatieve forum waar ik zelf nog niet zo lang lid van ben maar dat ik toch bijna dagelijks check of er nog leuke “topics” geplaatst zijn. Vamwege dit forum ben ik al een hoop interessante zaken te weten gekomen en heb al merken voorbij zien komen waarvan ik werkelijk nog nooit gehoord had…zo heeft sinds kort orient mijn aandacht…
Brilliant hoe je die vingerafdruk op de gevoelige plaat gekregen hebt, daar kunnen ze bij CSI nog wat van leren(
Veel Plezier.
groet,
Gijs
Jürgen Schreef:
Welkom Stefan. Wat een prachtige vingerafdruk heb
je gefotografeerd :+ . Orient, prima horloges. Ik
houd wel van blauwe wijzerplaten, deze ziet er
mooi uit (tu) .
Welkom op dit mooie forum!
Had het horloge nog gepoetst,maar om een mmoier beeld te krijgen weer aangeraakt natuurlijk.:?
Hallo en welkom op het forum. Ook welkom bij de “blue mako club”. De blue mako wordt zo te zien een heuse rage hier
Welkom
De Mako is in opkomst!
Veel plezier met horloge.
Ook namens mij: Welkom!
Die mako is prachtig. Gefeliciteerd hiermee, en veel plezier in 't dragen.
Groeten,
Martin
Welkom en die heb ik ook net. Echt een mooie klok voor heel weinig. Binnenkort krijg ik er ook een zwarte bij.
Hallo Stefan,
Welkom op dit horloge forum. En de Orient is een goede binnenkomer(tu)
Welkom Stefan 
welkom op dit forum.
Welkom,
Met Capelse groet,
Alex
Welkom hier! En je hebt inderdaad - zoals vele anderen al zeiden - een mooie Orient gekocht. (tu)
Die Mako’s bevallen mij ook wel.
Mooi klokje inderdaad en nog veel draagplezier gewenst. (tu)
L.S,
Iedereen hartelijk bedankt voor alle welkomstgroeten.
Stefan:)-D:~
Welkom Stefan
Dat is een mooi horloge.
Ik zit er over te denken er zelf ook een aan te schaffen.
Hans