Na enige tijd meegelezen te hebben, werd het maar eens tijd mezelf voor te stellen. Ik ben jeroen, 30 jaar oud en eigenlijk al jaren liefhebber van horloges. Hoewel ik door mijn werk helaas heel weinig tijd heb om een horloge te dragen, ik werk in een ziekenhuis, heb ik de afgelopen jaren al vaker rondgekeken voor een mooie klok.
Twee weken geleden besloten dat het dan toch maar eens moest gaan gebeuren: mijn eerste echte horloge kopen. Op zoek naar een vintage (want kleine polsen) rolex en al snel geslaagd. Het is een datejust uit 1988 geworden met prachtige blauwe dial, ben er nog steeds SUPER blij mee
Hartelijk welkom! En die Rolex: meer dan goed genoeg!
Lekker lezen hier, je vragen stellen, reacties geven, je bewondering uitspreken, kortom: welkom om ook mee te doen.
Dank allemaal heb op het forum al veel moois gezien, maar de afmetingen van heden ten dage zijn voor mij meestal geen optie. Voorlopig rustig rondkijken en genieten van dit horloge.
Welkom hier, veel plezier en een mooie start met dat klokje voor wat misschien wel een fraaie collectie gaat worden. Hou ons op de hoogte met je volgende aanwinst(en) en veel plaatjes, daar houden we van!