Even voorstellen en gelijk aantal vragen over klokje

Hallo,

Ik ben Bastian, al jaren een horlogefreak te noemen. Nu heb ik nooit echt veel geld uitgegeven aan een klokje, hoop dat mijn cashflow dit in de toekomst wel toelaat…

Ik heb gisteren twee klokjes besteld via de Britse site Werners flying watches maar, kent iemand deze site? Is ie wel betrouwbaar? Het is een Tauchmeister (kon me (nog) geen echte U boat veroorloven)…

En een Astroavia waarvan ik nu al spijt heb, nu ik zo ongeveer het hele forum goed heb doorgelezen…

Ik hoop dat jullie me wat antwoorden kunnen geven, ook al mochten deze niet geruststellend zijn…

Keep up the good work!

Bastian

Die site van Wemers flying watches kende ik nog niet, zit er best wel leuk en betrouwbaar uit, zou er zonder twijfel een horloge durven kopen.

de aangeboden merken en modellen vallen wel onder het lijstje ““plakmerk”” wat mij betreft,maar op dat prijsnivo van plm. 100 euro kun je bijna ook niet anders verwachten.

het zijn in ieder geval wel aparte en leuke modellen.
rond de 100 euro kun je natuurlijk ook een Seiko,Lorus,Pulsar,Citizen etc.
kopen, je hebt dan een kwalitatief een zeer goed en bekend merk horloge.
maar daar worden er dan wel (honderd)duizenden van geproduceerd.

Allereerst welkom,

En wat betreft je vraag over betrouwbaar … had je die niet beter eerst kunnen stellen voordat je je bestelling plaatste :wink:

Ik ken de site niet, dus kan je geen antwoord geven, er staat je dus een spannende tijd te wachten :smiley:

Veel plezier in ieder geval met je nieuwe aanwinsten (als ze aankomen) en veel lees en schrijf plezier op dit forum.

Ruud

Ik wilde graag eens iets anders, voor een prikkie dan…

Heb nu een seiko, accurist, casio e.a. Zit nog te wachten op de lotto en dan is mijn eerste nieuwe een IWC meine ich…

Bedankt alvast voor de reacties en, als iemand anders de drang heeft wat over mr Werner te vertellen, graag! Achteraf bekeken denk ik toch (ik heb natuurlijk uren op het net gezocht) dat die klokkies wel aan zullen komen, ik laat het wel even horen…

Bastian

Welkom op Het Forum Bastian!

Gr. Patrick

bastiaan google gaf geen resultaat heb je een link

http://www.wernersflyingwatches.com/default2.asp

Wat een bagger!

Ik koop dus nooit meer van die kerel! Snel geleverd, alles prima en wel maar de klokjes zien er niet uit!

Als ik vooraf goed op had gelet, had ik deze “plakmerken” natuurlijk nooit gekocht. Maar goed, een wijze, dure les… Voortaan houd ik het bij echte merken.

Ik ben nu verder aan het kijken naar iets anders en, ik toen zag ik dat gruen niet meer bestaat. Waar zijn deze klokjes nog te leveren en zo ja, worden ze dan ook nog gerepareerd?

Naast gruen zag ik die retro sport seiko (topic nieuwe, even tussendoor aanwinst), prachtig! Maar weet iemand waar ik dit klokje terug kan vinden en in welke prijscategorie deze valt?

Allereerst jammer van je teleurstelling met je nieuwe aankoop. Maar het is idd leer geld en dat overkomt bijna iedereen wel is. Wat is de prijsklasse waarin je wat wil kopen?
100 tot 200 euro Mischien de Vostok Europe een idee of een Seiko Monster.
200 tot 500 euro Een Zeno of mischien een Fortis.
En daar boven zijn er mogelijkheden genoeg.

Mvg Dennis.

Da’s flink balen Bastian! Misschien kun je ze proberen door te verkopen ;-).
Verder nog een tipje: probeer eens een vintage klokje; er zijn er genoeg te vinden op marktplaats.nl en ebay.de, voor aardige prijzen (niet meteen de dure merken afstruinen natuurlijk; die blijven duur, ook vintage).

Succes!
Niels

O ja: uiteraard ook welkom hier!