Even voorstellen en gelijk een vraagje

Hallo Allemaal, ik lees al een tijdje mee op het forum maar nu ik met een vraag zit zal ik me ook maar eens voorstellen. Ik ben nu de trotse eigenaar van een Oris WiliamsF1 Team Day Date. Maar wil nu wat nieuws gaan kopen en zit nu met een paar horloge’s in mijn hoofd. Ik vraag me af of dat iemand mij op weg kan helpen. Ik twijfel tussen de Frédérique Constant Heart Beat Date de longines master collection met maan fase (de uitvoering in het staal) en de Lindburgh & Benson Ellomatic full calendar Phase de Lune 01. Over de laatste kan ik helaas geen info terug vinden op het forum. Wat zouden jullie doen? ook andere ideeen zijn welkom.

Alvast bedankt! Groet Jeffrey

welkom hier
groet pajero

Van die Schaumburg Lindburgh & Benson had ik nog nooit gehoord. Niet mijn smaak maar ziet er kwalitatief goed uit. De FC Heart Beat is ook niet mijn smaak en op een of andere manier doet FC mij niet zo veel. Wel leuk dat de eigenaren Nederlandsers zijn. En de Longines Master Collection… daaruit vind ik alles mooi dus mijn keuze is eenvoudig :smiley:
Ik weet alleen niet hoe het prijstechnisch tegenover elkaar staat?

welkom …en ik sluit me helemaal bij henrik aan…
je zou misschien foto’s kunnen plaatsen van de horloge’s dat maakt het sneller en makkelijker om een antwoord te kunnen geven…

Ook niet verkeerd is om een maximaal budget op te geven. :wink:

Kijk eens bij Basko 19.2 onderwerp uurwerken
Kijk ook eens bij Basko 09-2 onderwerp: Nieuw hier, ben benieuwd.
Veel reacties op een horloge wat ook jouw keuze zou moeten worden.

Inderdaad RHV, ik was al van plan hier wat neer te zetten, maar eerste moesten de kids nog naar bed…

Urban,
kijk hier eens even http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,42954,43463#msg-43463
Ik heb inderdaad die Longines afgelopen donderdag gehaald. Voor 1 ding moet ik je wel waarschuwen over dit horloge: je kunt je ogen er niet vanaf houden! Om je pols ziethij er super uit, hij lijkt zelfs steeds mooier te worden. Steeds ander soort licht erop, echt geweldig. Ook van je pols af blijft ie mooi. Het uurwerk is mooi te zien door de achterkant, en hou hem maar eens aan je oor. Echt alles aan dit horloge is schitterend, Ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop. Ik het draadje dat ik gestart ben staat ook een adres waar je hem kunt kopen

Succes met je keuze, maar ik heb denk al wel een idee wat het wordt…

Basko

zoals gevraagt hier de foto’s

mijn budget gaat tot ongeveer €2000 .

Beste Basko,

ik heb net even gekeken op de site wwwatches.nl maar ik vind er geen longines, dus mag ik vragen wat jij er voor hebt betaald?

Alvast bedankt.

Groet,

Jeffrey

Je kunt hem gewoon een mailtje sturen of bellen (staat allebei op z’n site). Hij heeft een goede prijs (+/- 20 % onder de catalogus prijs), en het is echt een betrouwbaar adres. Als je contact met hem opneemt gaat hij z’n best doen om hem te regelen, de mijne had hij in 4 dagen binnen. Niks dan lof over wwwatches.nl (zeg wel even dat ik je deze site heb aangeraden, wie weet heb ik het nog eens nodig ;))

even een kleine update hoe het gaat met de zoektocht de Frédérique Constant en de Lindburgh & Benson zijn afgevallen. nu werdt mijn aandacht getrokken op een louis erard (zie foto) alleen kan ik weinig info vinden over dit merk kent iemand het en zo ja wat is de ervaring?