Even voorstellen en NA

Dag horloge liefhebbers,

Het werd weleens tijd om mijzelf te gaan voorstellen. Mijn naam is Rick, 22 jaar en afkomstig uit Hilversum. Inmiddels alweer een klein halfjaartje actief op dit mooie forum. Interesse in horloges is ontstaan rond de leeftijd van 13/14 jaar, mede door het zien van de prachtige exemplaren van oom @Aviator.

Ongeveer een jaar geleden mijzelf echt het doel gesteld om mijn eerste ‘echte’ horloge te gaan aanschaffen. Mede dankzij het volgen van de kanalen van @AmsterdamVintageWatches.

Maar goed, wat gaat het dan worden. Eerst een tijdje gekeken naar een vintage Datejust, een 16014 moest het gaan worden. Maar uiteindelijk ging het sparen vrij goed en werd het budget al langzaam opgeschroefd. Nog een poos gekeken naar een mooie 16610 en 14060. Tot ik ongeveer een maand geleden echt werd gegrepen door de Explorer I en dan met name de 214270. Mede dankzij de vele enthousiastelingen hier op het forum en de vele YouTube review videos van dit model.

Mijzelf voorgenomen dat dit dan mijn eerste topper ging worden. En dan kijk je op het forum en wordt er een schitterend exemplaar, voor een nette prijs aangeboden. Maar toch, ik wilde eigenlijk nog even wachten tot het HBO diploma dan echt binnen is. Dit moet hopelijk over ongeveer een maandje het geval gaan zijn. De advertentie dus maar even laten lopen. Maar goed het bleef kriebelen, dus uiteindelijk toch maar een berichtje gestuurd naar @Goldilock el snel een reactie terug en afgesproken dat ik afgelopen zaterdag het horloge mocht komen bekijken.

Zaterdag samen met oom @Aviator eer goed ontvangen door echte horlogeliefhebber @Goldilock . Uitgebreid gesproken over de modellen die de heren in de afgelopen jaren al hebben versleten en toen het horloge bezichtigd. Een prachtig exemplaar, helemaal compleet. Niet lang getwijfeld dus en tot een aankoop overgegaan. En wat ben ik er blij mee. Nou genoeg gesproken, geniet van de plaatjes :star_struck:.

44 likes

image

2 likes

Heel mooi en natuurlijk welkom

1 like

Welkom, prachtige NA!
Veel draagplezier :+1:

1 like

Netjes. 22 jaar en zo’n dikke kast om je pols. Hulde. Geniet ervan ! :+1:

3 likes

Van harte welkom hier en gefeliciteerd met je NA! :slight_smile: :+1:

2 likes

Niet slecht voor een eerste ‘echte’ horloge. Proficiat en geniet ervan. :+1:

2 likes

Echt een heel mooi horloge, geniet ervan!

1 like

Welkom op HF en gefeliciteerd met deze prachtige NA !

20190823_073131

1 like

Welkom Rick :smiley: En ik kan niet anders zeggen dan… zeer goede keuze! Ik heb de mijne sinds gisteren… hieronder langs zijn grote broer :heart_eyes:

3 likes

Was gezellig om kennis gemaakt te hebben zaterdag Rick, zo is het leuk zaken doen! Welkom op het forum en geniet lekker van je mooie aankoop :+1::ok_hand:

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!
En je start is zo te zien goed begonnen, getuige je nieuwste verworvenheid!!
Grandioos hoor!! Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom op het forum

1 like

Van harte welkom :clap:
Schitterende aanwinst :+1:

1 like

Welkom kerel, geweldig om te lezen :+1:

Geniet van je prachtige Rolex Explorer :ok_hand::ok_hand:

1 like

Beste Rick,
welkom op HF! En wat een binnenkomer … :heart_eyes:

1 like

Welkom

1 like

Hoi Rick,

Van harte gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst en welkom hier op het horloge forum.
En nu op naar de volgende want zoals je weet het stopt niet bij een als je besmet bent met het virus :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Groetjes oom Aviator :+1:

1 like

welkom

1 like