Welkom op het forum Piet. En Casio, altijd goed!
Welkom Piet!
Welkom op Hf! Hele leuke collectie
…Tip van een Citizen fan…kijk eens naar Citizen Eco-drive …Al denk ik meer dan 45 jaar marktleider in zonne energie horloges…ik heb Citizen horloges die 5 jaar in een donkere la kunnen liggen en na contact met licht weer normaal gaan lopen…
Veel plezier op HF!
Welkom👍 en gefeliciteerd met de NA!
Piet,welkom op het forum !
Welkom !
Welkom Piet!
Die casio is een flink beeldscherm, maar als je polsen het kunnen hebben
Geniet er van en straks lekker plaatjes delen hier
Van harte welkom Piet, op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!
Je hebt al een leuke collectie en een mooie NA. Heel veel plezier ermee en een fijne tijd gewenst hier!
Tja, mijn (niet al te) wiskundig brein vertelde me “flinke jongen + grote klauwen = ferme klok.”
Ik zal hier in de toekomst zeker eens naar kijken. Ik merk dat mijn voorkeur lichtjes uitgaat naar Japanse uurwerkjes en Citizen zit nog niet in de collectie.
Welkom op HF en geniet van je persoonlijke horloge reis. By the way, gefeliciteerd met je Casio als NA
welkom,
en reeds een mooie collectie
en ook een leuke NA
draag ze met plezier
Mooie Casio, gefeliciteerd! En opvallend wat je niet veel ziet is dat zakhorloge. Heel leuk.
Welkom op HF!
Mooie collectie, geniet er van en welkom natuurlijk
Het zakhorloge is een erfstuk, het wordt doorgegeven aan de jongste telg van de familie die Piet heet. Hij gaat naar mijn oudste zoon als hij er groot genoeg voor is. Het loopt niet, één van de tandwieltjes lijkt los te liggen en je kunt opwinden tot je een ons weegt. Het is een Union Ancre. Wellicht dat ik hem nog eens laat repareren.
Welkom!!!