Even voorstellen en NA!

Welkom!

Welkom Pepijn! Gefeliciteerd met je mooie Tudor

Welkom Pepijn!

Welkom hier.

Van harte welkom! In Delft studeren is een uitstekende keuze weet ik uit ervaring. Veel plezier daar alvast!

:wave:

Hoi Pepijn, welkom op het gezellige forum.

Welkom bij dit clubje van eensgezinde

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld. :sunglasses::+1:

Welkom👍

Welkom :+1:

Welkom op HF Pepijn. Geniet van je persoonlijke horloge reis

Welkom hier, je Tudor is mooi, gefeliciteerd. Frederique Constant heeft leuke dingen, jammer dat je zo hoog in het land woont, bij de outlet in Roermond worden deze met bijzonder hoge kortingen aangeboden, wellicht leuk om te bezoeken als je toevallig ooit een keer in Limburg bent, ze zijn ( behoudens 1e kerst en nieuwjaar) iedere dag open.

1 like

Welkom op het forum, Pepijn . :+1:

Kijk, daar raak je de kern, als hij dan tenminste ingeschreven staat in Groningen stad. Het probleem is dat hij aangaf in de regio Groningen woonachtig te zijn, terwijl het natuurlijk alleen correct is wanneer hij woonachtig zou zijn te Groningen, de stad.

Zodra hij zich in Delft bij de GBA inschrijft is dat zijn hoofdzetel, en is hij dus woonachtig te Delft, waarbij hij in het weekend zijn wasje misschien nog eens in de regio Groningen doet, bijvoorbeeld in Winsum, Bedum of Ten Boer.

Ik heb er helemaal niets op tegen wanneer mensen zich duur, obscurantistisch, nodeloos ingewikkeld of elitair uitdrukken. Integendeel, dat is leuk. Maar doe het dan wel goed.

Wat het zo knullig maakt is dat vrijwel niemand de woonachtig-constructie fatsoenlijk gebruikt, en er vervolgens gewoon wat lullig uit ziet. Ik probeer mensen daar op speelse wijze voor te behoeden, het is dus geen ergernis mijnerzijds.

Ik wens @Pepijn.a dan ook een fantastische tijd toe waarin hij, woonachtig te Delft, gewoon lekker zichzelf blijft. En als dat een tikje hoogdravend is, dat hij dat dan zo weet te doen dat dat gewoon lekker helemaal natuurlijk voelt. :+1::wink::smiling_face:

2 likes

Welkom!!!

Pepijn welkomachtig hier

Welkom hier bij HF !

Welkom Pepijn, ik ben benieuwd naar jouw toekomstige NA’s. Zo te horen hebben wij namelijk redelijk dezelfde smaak :grin:

1 like

Pepijn, welkom op HF!