Welkom en een mooie start!
Welkom op het forum en proficiat met je nieuwe horloge
Weer wat geleerd vandaag!
Hee, heb je je eerste Seiko’s nog, trouwens? Want daar ben ik als Seiko verzamelaar natuurlijk ook nieuwsgierig naar. Bovendien kan het maar zo zijn dat je over 20 jaar, mocht je 'm weg gedaan hebben, nog eens denkt “hee, had ik m’n eerste Seikootje nog maar”… Ik heb geen van mijn allereerste horloges nog, en ergens vind ik dat wel jammer.
Mijn eerste seiko niet meer, maar mijn eerste mechanische horloge, een omega de ville uit +/- 1970, komt van mijn opa dus die zal ik altijd houden. Mijn allereerste horloge die ik voor mijn 6e verjaardag kreeg heb ik ook nog!
Dat zijn wel de betere. Huidige De Ville’s zijn wat groot, naar mijn smaak. Ook daar zien we graag foto’s van, da’s altijd cool.
Nu ben ik gewoon nieuwsgierig… Wat was dat? Hoe dan ook, koesteren die handel en nogmaals welkom hier!
Mijn eerste horloge ooit was een regal, simpel kinder horloge dus zal niet snel gedraagd worden, maar toch leuk om nog te hebben!
Hier liggen ze naast elkaar, de omega mag ooit nog wel een mooie beurt krijgen incl. nieuw glas etc. maar dat laat nog wel even op zich wachten:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, zowel naar je eerste horloge, als de De Ville.
Eerder dit jaar, toen ik besmet raakte door het virus, zat ik veel eind jaren '60 De Ville huiswerk te doen, omdat ik geen geschikte Pie Pan kon vinden (gouden kast zwarte plaat) en ik wel een soort van haast had. Het is dat de Royce onverwachts op mijn pad kwam, anders was het een De Ville geworden.
Zoiets leek me wel wat. Ook 1970, geloof ik.
Ze passen wonderbaarlijk goed bij elkaar zo. Koesteren!
Van harte welkom!
Welkom welkom
Dat is zeker een serieus, mooi horloge. Gefeliciteerd! Maar vooral veel plezier in Delft gewenst, niet alles in klokkies steken!
Welkom!
Welkom Pepijn, een voorspoedig nieuw levensjaar gewenst en natuurlijk hartelijk welkom binnen deze gelederen.
Veel horloge-draagplezier gewenst!
Welkom. Veel plezier op het forum. Heel mooie Tudor. Succes in Delft straks. Topstad.
Welkom.
Welkom Pepijn! Van harte en succes in Delft. Mooie plek om te studeren.
Fraaie Tudor, veel draagplezier …
Zo grappig dat juist jij dit schrijft, haha …
Ik snap dat je er niks op tegen hebt. Het moet voor jou een feest van herkenning zijn!
Geintje ouwe, kom op nou!
Die neem ik gewoon op de kin, dat zijn geen geintjes, da’s gewoon gesproken als iemand die wel eens wat van me leest.
Ik vind 'm er verbazingwekkend smaakvol uit zien! Het doet me een beetje aan de oorspronkelijke TAG Heuer Formule 1 duikertjes denken, tof. Die Omega is gewoon pure klasse.
Mooi klokje, veel plezier ermee.