Even voorstellen en NA

Hallo horlogeliefhebbers!

Een aantal jaar geleden heb ik dit forum ontdekt en veel meegelezen, daarom leek het me leuk me even voor te stellen. Mijn naam is Maarten en ik mag graag naar mooie horloges kijken, maar ben niet van plan een uitgebreide collectie op te bouwen.

De afgelopen jaren heb ik wel enkele horloges aangeschaft.

Een blauwe Orient Ray, mooie klok en met plezier gedragen. Maar de stalen band… hij is meerdere keren van mijn arm afgevlogen, gebroken push-pins, er kunnen alleen erg dunne door. De holle end-lugs begonnen me ook tegen te staan, zie bijvoorbeeld de afstand tussen de kast en de lugs op de foto.

Daarnaast een Mark Maddox aangeschaft, wilde gewoon is proberen hoe een rustige, lichte plaat me zou bevallen.

De behoefte aan een horloge dat zich zonder problemen een jaar of 10 laat dragen bleef toch. Dus al een tijd lang veel rondgezocht. Horloges hebben financieel niet de hoogste prioriteit, dus ik wou mijn budget wel wat beperken, dus toen de Citizen waar ik al vaak naar had gekeken in de aanbieding was heb ik toegeslagen. De AT9030-55L, wat een heerlijke klok, fijne, kwalitatieve band, Eco-Drive, radio controlled, saffier glas, anti-magnetisch, wisselen tussen tijdzones (handig voor het reizen). Tja, ik vrees dat het aantal nieuwe horloges dat ik kan posten de komende jaren laag blijft :wink:

Hoop nog eens wat betere foto’s te maken als de zon schijnt!

12 likes

Van harte welkom hier, de foto’s zien er goed uit.

Welkom!

Ik vind vooral je Citizen een stoer horloge met een hoog gadgetgehalte. Doet me een beetje aan een Astron denken. Veel plezier hier! :thumbsup:

Welkom Maart op dit informatieve forum.

Welkom!!

Leuke collectie :smile:

Welkom! Mooie citizen, ideaal met funk en solar!

gr, HJR

Maarten hartelijk welkom hier .

Welkom hier. Je hebt al best een leuke gevarieerde collectie, alleen een vintage ontbreekt nog. :smile:

Welkom :+1:

Mijn beste,

Van harte welkom Maarten, binnen de gelederen van dit sympathieke HorlogeForum.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom!

Welkom! En verstandig dat je goed nadenkt over wat je wil :smile:

Mooie Citizen en welgekomen!

Welkom op het HF.

Bedankt voor het hartelijke welkom van iedereen! Telt dit als vintage? :smile:

Welkom.

Welkom en have fun :+1:

Welkom op hf en veel draagplezier !

Welkom Maarten !

en ik geloof er niks van wat betreft dat je hier kunt rondhangen
en bijna niks nieuws zult kopen.

grt. Gerard

Welkom, Maarten! En ja, hier rondhangen betekent binnen de kortste keren nog een horloge kopen en nog een en nog een… Binnen no time ben jij ook gewoon een WIS. Nou ja, zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben! :wink: En veel plezier op het forum! :grinning: