Welkom!
Welkom hier bij HF !
Prachtige horloges.
welkom en veel leesplezier
Vorige week deze Smiths PRS29A van @Fieldwatch gekocht. De hele week al om de pols. Nato’s zijn niet helemaal mijn ding, dus vervangen voor een Eulit perlon bandje.
Mooi setje! Welkom, ook al is het wat laat.
Ik kan hier nog wel wat foto’s posten van de Smiths op leer. Dat staat hem ook erg goed, als je dat liever draagt.
Mooie collectie heb je hoor! Welkom en veel plezier op dit forum!
Welkom, en al een prachtige set met duikers
Welkom
Wij wachten vol ongeduld. Ik vind die Smiths ook wel een coole.
Alsnog van harte welkom Marc mooie collectie
En ja iedere dag genieten op het forum !
Welkom op dit leuke en inspirerende forum, leuke collectie heb je, zal nog wel uitgebreid worden verwacht ik
Welkom. Veel plezier op het forum.
Hier de Smiths op achtereenvolgens een zwarte Watchgecko Radstock, een Nomos canvas band en een Hirsch Ascot leren band.
Nu loopt eea een beetje door mekaar in de foto-galerij, dus ik kan alleen maar roepen dat hij het ook goed op deze band doet:
Een platte Shell Cordovan van Rios, in chocolade bruin. Je moet het van me aannemen, ik heb er geen foto van. Bij deze, @Otter.
Alle NA’s maar lekker in 1 topic. De Seamaster heb ik overigens niet meer.
Nog steeds erg blij met met BB58, maar toen ik de Tudor Ranger zag was ik meteen verliefd. Mooi duo die elkaar naar mijn idee mooi aanvullen. Misschien over een tijdje nog eens de Pelagos 39 erbij en dan heb ik Tudor aardig uitgespeeld (voorlopig)
Niet de beste foto, want onderweg naar huis. Maar van blijdschap moest ik hem toch even met jullie delen.