Even voorstellen en NA's

Hi all,

Altijd al een liefhebber geweest van horloges (duikers in het bijzonder) en sinds een aantal maanden bekijk ik ook regelmatig dit forum. Inmiddels denk ik de meeste afkortingen ook te begrijpen :wink:

Hoog tijd dus om mijn horloges voor te stellen, allemaal gekocht vanaf februari 2021. Hiervoor ben ik lang in bezit geweest van een Tag Heuer Aquaracer CAF1110.BA0804 en een korte periode ook nog een Tudor Prince Oysterdate van begin jaren 80 gehad. Die laatste heb ik relatief snel verkocht omdat ik 34mm toch net wat te klein vond.

Ik had de BB58 al meer dan een jaar op het oog, en destijds de zwarte al in bestelling staan bij Ace, toen de Corona ellende begon en de financiele toekomst er voor mij en mijn vriendin ineens wat onzekerder uitzag. De bestelling heb ik toen geannuleerd omdat ik een dergelijke uitgave op dat moment niet kon goedpraten. Gelukkig bleek het allemaal erg mee te vallen en is hij er een jaar na dato toch nog gekomen. De blauwe versie vond ik net wat frisser en moderner en daar is mijn keuze op gevallen.

Zoveel geld had ik nog nooit aan een horloge uitgegeven en ik merkte dat ik er toch wel heel voorzichtig mee omging. Inmiddels wat minder, maar toen ik een Unimatic U1 FN voorbij zag komen, leek me dat een mooi aanvulling. Inmiddels twijfel ik of ik deze ga houden. Met de komst van de Seamaster (quartz) draag ik hem een stuk minder. De Seamaster kwam ik toevallig tegen en de verkoper woonde ook nog eens een paar honderd meter bij me vandaan. Voordat ik de Tudor kocht overwoog ik ook zeker de Seamaster. Ik vind het een schitterend en tijdloos ontwerp.

Staat er nog wat op de verlanglijst? Jazeker, een mooie Speedmaster lijkt me wel wat, maar ik heb zeker geen haast. Voorlopig bevalt deze 3-delige collectie me prima. En in de tussentijd kan ik genieten van alle mooie horloges die op dit forum voorbij komen.

63 likes

Welkom en wat een prachtige horloges!

1 like

Welkom hier.

1 like

Van harte welkom en veel plezier!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier :slightly_smiling_face:

Ja ik zie het aan je collectie :kissing_smiling_eyes: :ok_hand:

1 like

Welkom, die SMP staat erg mooi te blinken, die heeft zeker recent een beurt gehad.

Dat zwart horloge kende ik nog niet, ga ik zeker eens opzoeken.

1 like

Welkom.

1 like

Welkom op HF en prima collectie! :+1: Ja, jammer natuurlijk dat de Aquaracer er niet meer is. Ben het overigens met je eens dat een mooie chrono het nog wat completer zou maken. :slightly_smiling_face: Maar wat dacht je van een Carrera. Net wat minder voor de hand liggend dan die eeuwige :roll_eyes: :wink: Speedmaster.

3 likes

Hartelijk welkom, mooie horloges!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

welkom :smiley:

1 like

Welkom prachtige collectie!

1 like

welkom-home

1 like

1 like

Welkom op HF, mooie horloges heb je :ok_hand:t2:

1 like

Welkom en wat een tophorloges :star_struck: die Unimatic is ook nog eens origineel

1 like

Wat een lekkere binnenkomer met dat trio!

1 like

Welkom op het forum, Marc. Je hebt een mooie collectie.

1 like

Welkom hier, en wat een mooi trio :hugs:
Hoop dat je niet algauw naar een kwartet of zelfs cinqtet ga…

1 like