Even voorstellen en Omega Constellation familie!

Goede avond allen!

Sinds een maand of twee lid van dit forum met veel kijk plezier. Nog niet gepost zelf.

Mijn naam is Dirk, 33 jaar oud en een groot fan van Omega horloges. Al zo lang ik mij kan herinneren draagt mijn moeder een Omega Constellation en heeft mij ook aangestoken er zelf een te kopen en te dragen.

Toen ik in 2015 afstudeerde kreeg ik van mijn vader zijn Omega Constellation Quartz die hij in 1983 van zijn ouders kreeg toen hij afstudeerde. (Meest linker in de afbeelding). Mijn moeder kocht haar eerste Constellation in 1994 en kocht in 2019 een nieuwer model (de tweede en derde). In dat zelfde jaar kocht ik ook die van mij (meest rechts).

De Constellation is lang niet zo populair als de Speedmaster of Seamaster, maar voor mij is en blijft dit wat Omega is!

Ik kijk uit naar meer kijk en browse plezier op dit forum!

Dirk

69 likes

Welkom op HF!

1 like

Welkom

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Dirk emot-tiphat

1 like

Welkom! Die two-tone op links is wel erg gaaf zeg :+1:

1 like

Welkom Dirk! Omega Constellations zijn tof! Kijk ook hier eens:

2 likes

Welkom op HF, Dirk! En leuk verhaal en dito horloges! Ik denk idd dat de Constellation niet voor iedereen is. Maar, de waardering is volgens mij wel aan het groeien. En de echte oudjes zijn de laatste jaren zelfs behoorlijk gewild geworden. Komt misschien ook omdat er sowieso een behoorlijke hype rond het merk Omega is ontstaan, sinds -ik denk- begin deze eeuw.

Dit is misschien nog leuk om te lezen.

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom! Ze zijn idd erg tof!

2 likes

Van harte welkom Dirk :+1:

Connies zijn cool!

4 likes

Ontzettend leuk, bedankt voor de suggestie!

1 like

Bedankt voor het delen, leuk artikel :grinning:

1 like

Welke referentie is dit?

Welkom Dirk!

Helemaal mee eens, de Connie’s zijn gaaf. En die Quartz die je hebt is heel gaaf, zeker met dat verhaal er bij.

Groetjes van z’n grootvader:

6 likes

Kom ik binnenkort op terug, moet ik even de caseback voor openen. Ik draag het horloge niet meer en ligt bij mn ouders in de kluis.

1 like

Welkom op het Horlogeforum Dirk!
Wij vinden het leuk als je af en toe een plaatje post van een Connie :star_struck:
Heel veel plezier hier!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Doe niet teveel moeite, nogmaals welkom! Leuke collectie👍

1 like

welkom

1 like