Beste forumleden,
Ik lees al een hele tijd mee hier en heb ook al een paar aankopen gedaan. Ik ben Melle en ben een partime jonge horloge liefhebber (in de andere tijd ben ik druk bezig met studeren ). In de afgelopen twee jaar heb ik een bescheiden collectie opgebouwd, eerst kocht ik samen met mijn opa een mooie seiko solar chronograaf, daarna nam ik een mooie tissot gentleman over van @Proenski. En recent heb ik een Seiko Alpinist aangeschaft (ik lees vaak dat we hier fan zijn van foto’s dus ik zal ze even bijvoegen.)
Toen ik de Alpinist in handen kreeg kwam bij mij het besef dat ik mijn horloges niet meer in een goedkope AliExpress doos kan bewaren en vervoeren.
Dus zoals de titel al zegt, ben ik opzoek naar een goede watchroll. Hij moet ruimte bieden aan 3 of indien mogelijk 4 horloges (misschien komt er het komende jaar nog wel een echte beater bij). Ik kan er alleen maar weinig vinden met 4 plekken. Mijn polsen zijn aan de dunne kant en heb als grote angst dat stevige kussentjes de banden zullen oprekken, het lieft ben ik dus opzoek naar zachte kussentjes. Mijn budget ligt tussen de €50,- en €70,- (ik ben me bewust dat ik veel eisend ben, dus kan mijn budget wat oprekken maar meer dan €100,- zit er niet in). Er is zo veel keus dat ik inmiddels door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb online en op dit forum veel gelezen over Mirage, maar vind dit toch moeilijk omdat dit dan via amazon.com uit de VS moet. Heeft iemand ervaring hiermee? (Met bezorgtijd en onvoorziene inklaringskosten enzo.)
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes,
Melle