Ook ik kijk al een tijdje mee op het forum en heb ook een enkele post gedaan.
Mijn naam is Wim, ben 48 jaar en woon in het Brabantse land. Deze week van Rob
mijn seiko skx007 teruggekregen, nadat hij hem onder handen had genomen (vervangen wijzerplaat, plongeur wijzers en saffierglas). Ben zeer tevreden met het resultaat en het horloge draagt perfect, is trouwens overgenomen van mede forumlid Xxof. Dit leek me dus een mooie gelegenheid om me te introduceren.
Verder zit in de verzameling vnl. Seiko, Tissot, 2 vintage Omega’s en nog enkele
van alles wat.Er is nog een Seiko in de revisie en als die terug is zal ik wel een foto plaatsen van de verzameling.
P.s. Als er nog iemand voor een schappelijke prijs van zijn solid oysterband afwil (voor de skx007) houdt ik me aanbevolen, wel in goede staat a.u.b.
Welkom Wim.
Ik wens je hierbij een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit misschien wel meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien
En wat die Seiko betreft: een modificatie welke zijn ware ziel heeft geopend. Een ziel van passie, kracht en schoonheid.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die twee Vintage Omega’s.
Misschien een foto!!::o
Welkom op het forum Wim! Je zou het ook met een mooie leren band op je (prachtige!) Mod kunnen proberen. Doet het allicht al beter dan zo’n toch wat saaie rubber band.
Inderdaad Dick, aan een leren band heb ik ook gedacht, is inderdaad ook een goede optie en hou me aanbevolen voor suggesties welke. Zal nog eens kijken op de bandensite van onze oosterburen.
ben zelf ook aan 't kijken voor 'n leren band voor mijn Monster en Hirsch liberty is 'n mooie soepele band. De Di-modell op het verkoop forum is ook erg mooi. Op de site van Rob staan een aantal links die je even moet checken. Buran en de strapsshop zijn goedkopere alternatieven. Ook de juwelier om de hoek heeft vaak Hirsch zodat je ze in levende lijve kan ervaren.