Even voorstellen, en tegelijk een vraag

Hallo,

ik ben een fanatiek volger van dit forum maar heb mij tot nu toe afzijdig gehouden van het plaatsen van berichten. Sinds een half jaar ben ik mij gaan orienteren op horloges en ben sindsdien een groot fan van dit mannensieraad. Dat komt met name door de grote diversiteit van de horloges die beschikbaar zijn, de klasse die ze uit kunnen stralen en het feit dat uiterlijk vaak markant is en regelmatig bedriegt!

Ik ben een student en ben erg actief in sport, zoals fitness, fietsen en hiking. Ik houd verder ook erg van reizen. Horloges die mij erg aanspreken zijn Omega’s (in het algemeen), IWC Portuguese en de Fortis Flieger Chrono. Van de laatste heb ik een foto toegevoegd omdat ik hem naar mijn mening te weinig voorbij zie komen op de meeste horlogeforums.

Deze horloges zijn op het moment ver buiten mijn budget, maar ik vind het zonde om tot die tijd rond te lopen met een naakte pols… Daarom ben ik ook al enige tijd op zoek naar een horloge. Tot nu toe is dat nog met weinig succes en dacht dat ik miscchien wel wat kenners om hulp kon vragen.

Ik ben op zoek naar een sportief, stoer en stijlvol horloge. Een beetje een alleskunner dat zowel casual als zakelijk representatief is. Ik vind het belangrijk dat het kwalitatief een goed horloge is (bij voorkeur een Zwitsers uurwerk). Daarnaast nog een erg belangrijk punt is dat het horloge een grotere diameter heeft. Oversized hoeft niet maar het mag tenminste 42mm zijn, omdat ik dat wat vlotter en moderner vind. Verder maakt de band mij niet zoveel uit; metaal, leder of nato kan allemaal erg mooi zijn maar dat is sterk verschillend per horloge.

Mijn beperking is voornamelijk mijn budget van om en nabij 200-300 euro. Op het moment heb ik wel iets op het oog, maar wil graag jullie mening weten over het merk en of jullie misschien nog wat alternatieven weten?!

Het gaat om de Wenger Commando 70705.XL:

Ik hoor graag jullie reactie!