Even voorstellen en vraag

Hallo mijn naam is Jelle en ik al geruime tijd aan het meekijken en mee lezen op dit mooie en leuke forum met al die leuke topics !

Mijn interesse ligt vooral bij de horloges van japanse makelij , vooral seiko en casio momenteel en hoop dan ook via dit forum er nog meer over te lezen en leren en vooral ook meepraten nu ik ook eindelijk een heb .

Dan nu mijn vraag ;

Ik zag in het verkoop gedeelte een horloge dat ik graag zou willen kopen , maar ik kan diegenene geen berichtje sturen omdat ik een nieuw account heb…

Is daar een oplossing of mogelijkheid voor zodat ik toch dat horloge zou kunnen kopen ?

Hoe dan ook ik ben blij dat ik nu eindelijk ook een account heb hier en kijk uit naar alle mooie en leuke topics !

Bijvoorbaad dank !

17 likes

Welkom Jelle,
Je kunt de verkoper taggen door zijn forumnaam met een @ ervoor te posten

@Caseiko

Groet,
Peter

Hoi Jelle, welkom op dit leuke forum. Hoop dat je hier leuke contacten opdoet.
Wat betreft je vraag, is die door jezelf voor te stellen al doorgekomen. Je zal wel van iemand een pb krijgen :ok_hand: :+1:

Welkom

Welkom, zie hierboven voor een antwoord op je vraag en succes!

Welkom op HF, Jelle!

Welkom!

Welkom op HF, Jelle! En we zijn natuurlijk ook benieuwd wat je op dit moment al in de collectie hebt?

Welkom…:+1:

Welkom!

Welkom, Jelle. Ik ben ook wel Seiko-fan

Iedereen bedankt voor de uitleg en het warme welkom hier op het forum !

@TagEd , ik ben momenteel niet thuis maar na het weekend zal ik even wat mooie foto’s maken van mijn nog zeer bescheiden collectie …:blush:

@seethestars , zou u mij een berichtje willen sturen als u dit leest ? Want ik zou heel graag uw casio duro van u willen kopen …

Nou hopelijk alles goed gedaan zo en aan iedereen nogmaals bedankt !

3 likes

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Helemaal goed! En geniet van het weekend! :beers:

Welkom Jelle op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Succes met de koop van de casio.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom hier.

Welkom Jelle!

Van harte welkom op dit gezellige forum Jelle

Welkom Jelle!