Even voorstellen en wat foto's (Magrette, Obris Morgan)

Aangezien ik de laatste tijd wel erg veel aan het lurken ben hier op het forum leek het mij de hoogste tijd om eens een voorsteltopic te doen. Daarbij wat foto’s van mijn collectie, met de focus op de laatste aanwinsten. Helaas wel telefoonfoto’s.

V.l.n.r. boven: Parnis (Sea-gull 2551 automatic), Fossil (Quartz), Invicta 8926 (NH35A), Obris Morgan Pradata (Miyota 9015), Blancier Desert Wolf (Quartz)
V.l.n.r. onder: Timex T2N722 (Quartz), Titoni Airmaster (25 jewels rotomatic), Seiko SRP493 Stargate II (4R36), Magrette Moana Pacific Professional (Miyota 9015), Seiko SNK805K2 (7S26)

Ik verzamel nog niet zo lang, maar nu het wat serieuzere vormen begint aan te nemen heb ik mijzelf voorgenomen alleen nog maar nieuwe horloges te kopen onder de “1 erin, 1 eruit regeling”. Zo vervang ik een voor een de goedkopere quartz horloges voor kwalitatief leukere merken. Bovenaan het verlanglijstje staan momenteel de Omega Speedmaster Pro en de Rolex Submariner. Die zou dan mooi op de plek van de Invicta passen :wink:

Niet zo lang geleden kreeg ik de Obris Morgan Pradata binnen. Afgezien van een niet goed sluitende clasp ben ik wel te spreken over die klok, een vervangende band is zonder morren opgestuurd door de fabrikant, maar is nog niet binnen. Daarom zolang maar op de meegeleverde stoffen band gezet.

Iets eerder de Seiko Stargate 2 aangeschaft, ook een mooi apparaat, lekker zwaar.

Magrette op Dstrap

Met een yellowdogwatchstraps.com-band, momenteel mijn favoriete combinatie

En vandaag om de pols?

Welkom, jpjwolli. Pfoeh, wat een ingewikkelde naam. Leuke collectie. Nieuwe Stargate heb ik hier nog nauwelijks (Of misschien ook helemaal nog niet. Ik twijfel…) gezien en ook de Magrette vind ik cool!(tu) Veel plezier hier op het forum!

Veelzijdige collectie, en de ‘flipper-gekte’ begint al. Welkom!

Welkom en leuke verzameling al.

Welkom :)-D

Mijn beste,

Een mooie binnenkomer hoor!!
Ziet er energiek uit, je horlogeverzameling.

Voorts heet ik je van harte welkom op dit gezaghebbende doch plezante forum!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom en een mooie gevarieerde verzameling.
De Obris op de blauwe nato staat geweldig trouwens.

groetjes Lenno

Welkom

Leuke verzameling

Welkom!zwarte orbis vind ik er echt uitspringen

Wow! Wat een mooie klok is die Magrette! Je hebt me op een spoor gezet. Ik ben op zoek naar een mooie duiker met blauwe dial en bleef een beetje steken bij Seiko of Orient, maar ik zie nu deze bij Magrette:

Dat wordt sparen…succes met je verzameling, erg mooi!
Gr. Bouke

welkom! leuk en gevarieerde verzameling heb je (tu)

Die Obris Morgan is echt schitterend!

Welkom!

Dick

Welkom :)-D

Mooie verzameling al…!

Pieter.

Welkom!(tu)

En je Obris Morgan Pradata DLC is echt Basdass!

Ik vindt em persoonlijk gaver dan een Kobold in het zwart.

Groeten.

Noel.

Welkom en leuk dat je jouw collectie met ons deelt.

Ik vind persoonlijk de Pradata de stoerste klok, en al helemaal voor die prijs!

Eric

Welkom, mooie collectie, vooral je Stargate vind ik een prachtklok :slight_smile:

Welkom!

Vooral de magrette spreekt mij aan, erg mooie combo op die suede(?) nato!

De pradata had ik nog niet gezien behalve op de site van obris zelf.

de Titoni lijkt mij erg mooi met een net leren bandje!

verder nice collectie hoor! :slight_smile:

Welkom, mooie collectie! De Titoni is mijn favoriet en de eerste ‘echte’ foto’s die ik zie van de nieuwe Stargate vallen ook zeker niet tegen. Obris Morgan heb ik altijd een beetje links laten liggen, maar dit is echt een leuk horloge. Veel plezier op het forum!

Leuke collectie, welkom! Vooral de Parnis, simpel en basic, goed afleesbaar, mooi hoor!