Even voorstellen en zoektocht

Goedemiddag,

Bij deze zou ik mij ook willen voorstellen. Mijn naam is Marc Ketelaar en sinds enige tijd ben ik al een zij-lijn lezer en hierdoor ben ik een queste begonnen. Net als iemand anders (die eerder een topic had gestart) word ik volgend 30 en nu ben ik op zoek naar een Hamilton MIL-W-46374B (apr. 1983), mijn budget is namelijk wel wat anders ;). Veel gezocht, maar nog niks gevonden. Nu heb ik gelukkig nog 4 maanden, maar hebben jullie een idee waar ik die zou kunnen vinden? Zijn er anders suggesties van een mooie automaat uit 1983 (liever geen rolex, is net wat te prijzig).

Dank en groeten, Marc

Mbt je vraag heb ik niet zoveel verstand van horloges uit deze tijd, dus laat ik me er ook liever niet over uit. Desalniettemin welkom op het forum! Ik weet zeker dat anderen je aan een geschikt horloge zullen helpen!

Welkom Marc,

een geboortehorloge dus :). Ebay.de is de plaats om te zoeken even Weltweit aanvinken, als zoekopdracht Hamilton 1983 of Hamilton military in de catagorie uhren und schmuck. Nu maar hopen dat er aanbod is, misschien ook nog wel uit je geboorte maand.

Succes.

P.S. kom je uit het oosten (Achterhoek) van Nederland?

Hartelijk dank voor de tip. Ik ben geboren in Hengelo en heb familie in Twente wonen (Achterhoek durf ik niet te zeggen, maar zal best kunnen). Zelf woon ik in Arnhem.

Groet’n (om dan toch maar het dialect aan te halen)

Welkom:)-D

Welkom! :~

Welkom en veel plezier en succes met je zoektocht.

Ik heb zelf een Hamilton uit 1973, mijn geboortejaar.

Dank en @anon95926194na, mooie Hamilton!

Mijn beste,

Van harte welkom Marc op dit markante Horlogeforum.

En wat jou horloge-honger betreft:
er vooral de tijd voor nemen, niks overhaasten.
Je omringen met folders, brochures en aanverwanten.
Je inlezen, horlogefora raadplegen, eens een kijkje nemen bij de horlogier / juwelier, een horloge passen.
De voors en tegens afwegen. Wat voor horloge past bij mijn persoon, mijn gevoelens, mijn smaak.
Succes in ieder geval.!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom Marc,

gelijk beginnen met een quest naar een horloge uit je geboortejaar(tu) Ik kan je helaas niet helpen, maar wie weet wat er via dit forum nog bovenkomt:)

van harte welkom, maar ook ik kan je hier niet verder mee helpen. naast ebay zou ik die term ook maar op google proberen. krijg je waarsch een hoop reviews enzo. maar misschien wilt diegene em wel flippe… (sorry, is bij mij nu ingeburgerd :P) ik bedoel verkopen. of staat er toevallig eentje aangeboden.
en als t toch uit t buitenland mag komen, dan zou ik deze vraag ook stellen op andere horlogefora als watchuseek (internationale horlogeforum) EN t hier proberen op t vintage gedeelte. waarschijnlijk meer kenners op t gebied van de.oudere klokjes. veel succes met je zoektocht!