Even voorstellen: Er stond een rij, dus maar een echte gekocht.

Hallo horloge liefhebbers,

Al meerdere jaren keek ik naar Speedmasters, maar al die tijd was ik elke keer toch niet van plan dergelijk geld te betalen voor een klok. Er was altijd wel een motor of auto die leuker was.

Toen zag ik de MoonSwatch en dacht, sure dat past bij mijn andere klokken en is een leuke totdat ik wel een échte klok koop.

Dus ik afgelopen zaterdag bijzonder naïef naar Amsterdam en stond ik om 09:55 bij de Swatch winkel. Daar zag ik de meute staan en mijn eerste gedachte was: dit gaan we niet doen, ik koop wel een echte.

Dus vandaag de klok van mijn dromen gekocht via het horlogeforum van @Meistersinger. Een broad arrow Speedmaster. Echt prachtig ding, bijzonder blij mee.

Nu nog paar bandjes er voor scoren. Op planning staan een Forstner Komfit en een zwart leren nato.

161 likes

Welkom! En meteen een prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Welkom en geniet van je nieuwe aanwinst!

1 like

Ja, tenminste een verschil met de list prijs. Niet de reseller prijs… Gekke wereld.

Mooie aanwinst. Gefeliciteerd!

1 like

Welkom op dit leuke forum.

Mooi horloge! Veel plezier er mee, en eerlijk, er is geen alternatief voor het origineel.

Beide compleet verschillende horloges, met ondanks dat ze hetzelfde ontwerp gebruiken, een volledig ander aanzien.

Geniet ervan!

3 likes

Ja, zo kan het ook, wanneer je niet in een rij wil staan :joy:. Super actie, pracht horloge. Enjoy!

2 likes

Een knaller hoor deze uitvoering!

1 like

Welkom, mooie aanwinst ook :ok_hand:t3:

1 like

image
En ook gelijk een prachtige aanwinst erbij :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd en welkom natuurlijk :grin:

1 like

Prachtige Speedmaster Janus, welkom en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom Janus op dit leuke forum ! :smile:en direct even vet gescored zeg :
Proficiat met het resultaat :ok_hand:en veel plezier op het forum

1 like

Welkom en gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Welkom :slightly_smiling_face: mooie aanwinst :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Welkom, gefeliciteerd met je Speedy :grinning:

1 like

Dit deed even pijn om te lezen maar welkom!

6 likes

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het forum en wat een gave aanwinst direct! Gefeliciteerd en veel plezier ervan.

1 like

Voor het prijsverschil zou ik nog wel in de rij gaan staan maar gefeliciteerd met de aanwinst en welkom bij de club :+1:

1 like