Welkom hier op HF. Mooie aanwinst!
Welkom hier bij HF !
Er gaat toch niets boven een echte.
Welkom bij de club Janus.
Perfecte reden om een echte te kopen Ik hou ook niet zo van in de rij staan.
Veel draagplezier!
Dat is een fijne aanwinst!
Heel gaaf! Geniet ervan!
Prima reden om dan maar voor “the real thing” te gaan! Geniet er van!
Mooie Speedmaster! Welkom!
Nou mijn eerste dag met een echte Speedy om mijn pols was een mooie beleving.
-
Ben erg blij dat ik voor een ‘replica’ model heb gekozen. De jaren vijftig race vibe, de opvallende dikke wijzers, het kleine beetje tekst op de plaat, de kale bezel, allemaal schot in de roos. Had deze ook specifiek gekozen omdat ruimtevaart mij lang niet zo boeit als snel rijden, dus dit paste beter.
-
De kwaliteit van het item valt echt op. Natuurlijk is dat te verwachten met een merk als Omega, maar de afwerking en precisie is op grote afstand met mijn andere horloges en ik kan hier erg van genieten. Staren en waarderen.
-
Ik heb een hernieuwde waardering voor mijn quartz/digitale horloges. De Casio G-Shocks en een klassieker als de F-91 geven toch wel bijzonder veel (en verwoestbaar) horloge plezier. De Ae-1500wh-8bvef voor 29,- is ook zo’n horloge waar ik bijzonder veel plezier van heb. Kijk al bijna uit om die dit weekend tijdens het sleutelen aan een motorblok weer te voorzien van nieuwe krassen en schade
-
Vandaag drie bandjes besteld voor de Speedmaster, zal wel wat foto’s posten zodra die binnen zijn. Ben vooral nieuwsgierig naar hoe de Forstner Komfit band er uit gaat zien.
Prachtig horloge, gefeliciteerd en welkom
Ik kijk voortaan heel anders naar wachtrijen…
Welkom!
Kijk, meteen de real deal
Welkom!
Welkom hier Janus!
Geniet van dit mooie forum maar vooral van mooie horloges!
Tof die speedmaster, hoewel dan toch geen seamaster … wel een omega.
Veel draaguren gewenst!